Wednesday, June 8, 2011

X-men 1st class

TIme nie aku kat melaka. tgk kat gsc dataran pahlawan, melaka. movie kat sini cam besar2 saiz seme tapi kerusi cam x baper best cam kat kl. huhuhuhu.... petang da kuar nak gi beli tiket. punyalah ramai org. nak dpt parking punyala susah.. sungguh x recommended nak tgk movie kat sini. hehehehe....

ok tutup citer pasal movie kat dataran pahlawan nie.. citer yg aku tgk malam nie memula adalah citer x-men. pergh.. mmg first class betul citer nie. terpegun aku dibuatnya. camner ler diowang boleh ada idea buat filem cam nie. thumb up...

citer nie pasal x-men.. camner awalan x-men nie boleh ader... kira2 yg kita tgk tu x-men yg da tua2.. nie cam citer kebelakang plak. x-men waktu muda2 belia belaka. pilihan pelakon mmg mantap.. boleh nampak ramai x-men yg akan datang konon2nya... hehehehe

aku mmg respect cara citer nie dibuat. kemunculan dari zaman kanak2.. menjadi remaja n seterusnya dewasa. watak2 baik yg memula nampak menarik, persahabatan.. bertukar menjadi keruh disebabkan sikap manusia sendiri. cam rase hina sgt perangai manusia nie kan...

walau macam mana pun aku salute cara citer nie diolah. rase cam x sabar nak tgk lagik sequel x-men nie kalu adalah. mesti punyalah. highly recommended for family bagi aku lah... coz' byk nasihat yg boleh di ambik dari citer nie.. hehehe.. so selamat menonton pada seme2 yer..

1 comment: