Tuesday, March 8, 2011

Bersedia... mula...

OK.. abis citer bab futsal.. now aku nak bersedia nak masuk utan plak. so ada beberapa benda aku kena buat. perkara pertama mestilah mental kena ready.. mental ready? yer arr.. nak tinggalkan anak2 buah tersayang nie.. system aku yg tercinta nie.. kalu x kena gaya mau tergolek aku dibuatnya. tapi anak2 buah aku seme best2 belaka.. so percaya diowang2 nie bole buat yg terbaik semasa ketiadaan aku nanti... hehehe.. caiyok2...

apa lagik nak pk.. byk gak benda2 system yg aku nak kena settle.. biler aku dah ready nie.. ader plak halangan2 yg cam biase. tapi aku rase aku manage to handle nie sebelum abis hujung minggu nie. dah siap test seme yg patut2.. tunggu belah vendor/other system jer lagik nak buat. so minggu nie aku agak padat ngan testing cam biase.

aku bangun lambat ari nie sebab aku dah terjaga kul 5am. then biler dah start buka pc, check system itu ini.. x sedar da almost 7am plak. terpaksalah aku tido kejap.. else mengantuk plak kat opis tuh nanti. byk gak da aku buat kat umah nie. pagi2 yg sejuk menenangkan jiwa aku.

lunch hour aku kena gi repair suar askar. kejap jer 5min x sampai kat pertama kompleks. upah rega pun murah rm5 jer. keduanya aku kena gi eon bank ambik cc. huhuhu.. kesabaran yg amat tinggi diperlukan time nie coz' diowang x jumpa cc. so aku kena gi 2 kali nasib lah kali kedua jumpa. aku dpt 2 tiket wayang free, n ntaha ap2 voucher movie free lagik. so kesabaran aku berbaloi. hahahhahaa...

dinner jam 6pm cam biase kali nie gi makan kat steak house serdang nie. time nie org lum ramai lagik. so dptlah sampai cepat kat kedai nie. dpt food pun cepat gak. cuma agak terperanjat ap2 order ayam dpt kuah cam tomato. ish....

ader plak tu kucing sekor dtg mai nak panjat peha aku cam biase. so aku kasik makan sket2 ayam goreng aku nie. berseleranya tgk kucing nie makan. nasib portion ayam nie mmg besar. so aku xler ralat nak kasik kucing nie sket2 hehehehe...

malam x sure apa aktiviti nak buat. so paling kurang tgk tv n main pool cam biase. hehehehe.. relaks lar plak wey.. asik menderat jer.. hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment