Monday, March 7, 2011

Futsal oh futsal

Hari nie genap seminggu aku x menulis lam diari blog aku nie. apsal? bab aku training almost every night last week for futsal tournament yg berakhir sabtu lepas. bermula dengan khamis, jumaat, sabtu, isnin, selasa, rabu n khamis training tanpa gagal. cam biase baper kerat jer yg turun.... hmmmm......

disamping aku training ngan team sendiri, aku minta tolong member tuk training team group lain gak. bab aku patutnya masuk team lain, tapi disebabkan kawan2, so kitowang praktis bersama2. padahal xtau lagik maybe akan berjumpa time tournament nanti. hahahahaa..

alhamdulillah team yg kitowang train xder lar teruk sgt pun. lam kategori silver plate, diowang dpt naib johan. memacam benda2 yg x sepatutnya berlaku boleh berlaku, tapi atas semangat setiakan n kejujuran masing2, komitmen yg ditunjukkan, aku rase team nie boleh pi jauh lagik memandangkan masing2 muda belia belaka...amin....

bercakap pasal futsal team, aku selaku ketua pasukan , or pengurus pasukan mmg merasa sgt2 kecewa ngan accident yg x sepatutnya berlaku. segala yg berlaku amat2 menjadi pengajaran kepada diri aku. aku x menyalahkan sesiapa, melainkan diri aku yg mungkin xlayak utk memimpin pasukan sehingga keadaan nie timbul.

ampun dan maaf dari aku seandainya segala tutur kata n perbuatan aku ader menyinggung hati mana2 pihak. sekali lagik maaf andai aku nie membazirkan masa korang, wang ringgit, tenaga korang. aku cuba buat yg terbaik tuk pasukan tapi masih lagi gagal dimata mereka2 nie.

biarpun aku merasa sgt2 sedih, ahli2 pasukan juga x ketinggalan kena tempias bahananya. even osmet aku pun kena tempias. hanya tuhan yg mengetahui perasaan aku ketika itu. malu aku pada org sekeliling yg elok jer team masing2 tanpa ada unsur2 yg x sepatutnya nie.

aku berdoa n berharap semoga kalian seme dpt memaafkan diri yg kerdil nie. yang baik2 datang dari Tuhan yg Maha Esa, yg buruk2 dtg dari hamba yg hina nie..

No comments:

Post a Comment