Tuesday, March 15, 2011

Black Swam

Hari minggu ahad yg melegakan.. aku leh berehat secukupnya.. setelah berhempas pulas lam minggu nie. so since osmet aku xder, aku masak sendiri food for today. hmm.. apa nak masak nie.. mari kita tgk dapur sama2.. hehehehe..

aku keluarkan kacang kuda lam tin, telur 2 biji, maggie, buah2an.. then sesi membuang mana2 food yg dah lamer or berkulat bermula. byk gak yg kena buang.. buruk2 semenya.. masuk lam tong sampah ler jawabnya.

now mase aku nak pk masak apa plak ngan bahan2 yg aku da keluarkan nie. hmmm... goreng telur with kacang kuda, masukkan lada flakes, lada sulah n lada hitam secukup rase. garam2 x main kay.. aku mmg xske buh garam.. hahhaahaha..

then potong buah2an.. cam lai, jambu, epal.. done... now food for breakfast n lunch dah siap. byk gak biler dah ready nie. sedap pun bolehlah makan for aku. ahahahaa.. maggie masak tuk petang nanti.. now kena makan yg ader nie dulu.

malam osmet aku dah balik. kitowang decide nak makan kat luar. kitowang makan sushi king. amatlah lembab malam nie sushi king.. so aku cuma makan sushi..cancelkan salad salmon kegemaran.. terus bayar.. .. then gi tgk wayang.. citer black swan. aku kan ader dpt tiket percuma harituh. so gunalah apa lagik... hehehe...

black swan nie heavy movie. very dramatic.. mmg x sesuai tuk tontonan kanak2.. coz' jln cerita yg rumit n adegan2 yg xelok pada aku. mmmg aku pening menengoknya.. tapi biler part tarian balet lam citer nie mmg nampak best n nyaman jer tgk... hahahahaha...

nak tau pasal citer black swan nie? lakonan natalie portman sebagai black swan.. berkisar mengenai penari balet.. yg sakit jiwa dibuatnya.. disebabkan watak black swan yg dipegang.. so nak tau lanjut.. tgk lah sendiri.. aku pun xreti nak citer camner.. kah kah kah..

No comments:

Post a Comment