Sunday, March 13, 2011

Meeting hari minggu

AKu bangun agak awal for weekend. basuh baju benda pertama aku kena buat. then bersiap2 mandi turun bawah gi bawah maintenance fee plak. pas tuh aku patut jumpa member aku, tapi dia xdtg. apalah masalah agaknya.. call pun x angkat.

aku malas nak pk panjang terus blah gi breakfast plak. makan tosai n air limau panas. bolehlah tahan rase tosai nie..patutnya aku order capati sedap sket kut coz' tosai nie cam byk sgt minyak2. then terserempak ngan pelakon wanita.. apatah nama.. beli bungkus capati ke roti canai... hehehhe...

seterusnya aku kena gi carik tempat meeting tengah2ari buta nie. dah ler asik sesat, pusing2 dekat 3 ke 4 kali.. barulah aku jumpa.. direction salah.. landmark pun ntah apa2 kasik. .tapi dapat gak ler carik akhirnya.. hahahaha...

lam meeting cam biase jumpa kawan2 lama n baru. seronok gak sekali skala jumpa org baru nie. kelakar2 n 1menyeronokkan. lam meeting x sah kalu xder makan2. tengah2 meeting tu boleh keluarkan coklat satu kotak. mesti x lepas peluang aku makan. padahal kat umah pun ader coklat xmakan2 lagik. hahahaha...

pas abi smeeting, gi plak sesi melepak. minum air limau panas lagik. ini gelas kedua aku minum for today. kat NZ belakang kubur jln ampang. huhuhu.. parking kete pun betul2 sebelah kubur nie. xder apa nak ditakutkan... kedai nie pun ramai jer org dtg. hahahaha...

pas abis minum, gi singgah kat o'brien kedai member plak. dpt makan sandwich paling mahal n ice lemon tea. giler tu..sandwich rega dekat rm20... ader macam2 lam sandwich nie.. ayam, salami, daging kering, salad, mayo, tomato etc. lain2 tu aku x pasti.. yg pasti rase adalah sedap.. n mengenyangkan... hahahaha.. free lagik tuh...

malam sket aku gi melawat member sakit. lam umah sakit..tapi biler dah keluar x nampak cam sakit plak. kah kah kah... siap gi kedai factory store al-ehsan kat bangi. kitowang nak beli jersi for present menang harituh. tapi xder yg bersesuaian.. carik kat tempat lain nanti...

aku sempat rembat beli sandal nike. member2 lain beli t-shirt n short pant. hehehe.. haruslah bergaya n xkena kutuk asik pakai siper biru bulat2 tuh lagik. seterusnya gi dinner kat satay samuri, kajang. ramai giler org, sampai xder tempat duduk. last2 duk lam bahagian aircond.. order satey ayam, sate kambing, nasi himpit.. air kelapa, limau panas lagik tuk aku... hehehee...

almost midnite aku baru sampai umah.. xder nak pk byk.. terus arrr masuk tido.. hahahaha..

No comments:

Post a Comment