Tuesday, March 15, 2011

Merong Mahawangsa...

Hari isnin permulaan yg baik bagi aku. First day cuti sekolah.. so jln2 raya mmg clear abis. parking kete opis pun berlambak2 ader. kalulah hari2 cam nie kan best.. xder lah duk stuck lam jammed or maki2 org x tentu pasal. kuar lambat pun still sampai awal gak. hahahahaha.....

lam tengari aku dah kuar. kena ambik emergency leave coz' osmet aku ader masalah ngan gigi yg dia buat hari sabtu lepas. kitowang pun kena balik ke melaka n balik semula ke kl coz' dah beli tiket nak tgk movie malam tuh. huhuhuhuhu. penat usah dikenang lah..

alang2 dah balik ke melaka tu, kitowang jemput sekali osmet aku nyer parent else diowang mmg nak dtg tapi hari selasa. xder masalah byk pun cuma kena antar diowang balik ke rumah dulu.. singgah kat hentian seremban beli food for their dinner. huhuhuhu..

nak menjadikan aku bertambah penat biler hujan lebat time kat highway. aku mmg alah sket bab2 hujan nie.. kena slowkan kete.. lebihkan tumpuan. else.. mau ke batu dua or bulan sabit nanti. hahahahaa..

cukup2 jer mase aku ader tuk sampai ke mv. nasib dah janji ngan member. so minta dia belikan subway siap2. jadik time kitowang masuk panggung, movie lum start lagik. alhamdulillah.. hilang rase penat aku. duk lam movie sejuk.. hehehehe..

movie merong mahawangsa.. karya terbaru yusri kru.. boleh dikatakan satu kelainan coz' xpernah citer melayu ader unsur2 sebegini. two thumb for produksi. ala2 citer lord of the ring pun ader aku rase. so yg nie fully recommended tuk tgk. cuma ader beberapa adegan yg xsesuai for kanak2 tgk. pandai2lah tutup pandangan mereka time nie. hahahahaa..

elok abis jer movie, terus gi turun bawah beli kuih sket. then balik cepat2 coz' ader tetamu kat umah. hehehehe.. kesian kat parent osmet aku.. harap2 diowang pandai2 buka tv n makan aper yg ader tadi. esok aku janji aku belanjer diowang makan best2. hahahaha..

No comments:

Post a Comment