Thursday, March 10, 2011

Nasi kerabu online

Pagi2 dah singgah kat mcd. AKu dpt lagik promo breakfast big for 2 person. so kena beli apa2 lam rm5, jadik belik fresh orange gelas besar. breakfast nie mmg mengenyangkan tapi hari nie aku dpt telur yg x baper elok rasanya. rupa pun lain semacam ader cam kelabu2 plak. bukan aku sorang jer, yg portion osmet aku pun samer.

lupa plak nak ambik gambar telur yg kelabu nie. else boleh post lam nie. jadik terus buang jer. aku makan yg elok2 jer. hahahaha.. sambil2 menunggu nak masuk meeting kat annexe2 nie sempat gak arr aku makan breakfast. parking pun kat belah annexe2 nie.

dalam meeting kat annexe2 nie, tetiba aku dpt call.. aku ada meeting kat menara plak. adey.. camner leh lupa nie.. hahahahaha.. so cepat2 habiskan meeting pertama n berjalan kaki gi menara. nasib dekat jer building2 nie.. else sakit gak arrr... mau aku cancel meeting yg kedua nie.. hahahahaha...

yg bestnya meeting kat annexe nie ader plak kuih n air. selalu meeting xder benda2 nie. konon2 nak cut cost. alhamdulilah.. aku sempat rembat makan kuih ketayap sebelum pi masuk meeting kedua plak. air mmg xleh telan arr.. kat meeting kedua ada air mineral.. nasib baik.. else mau tercekik aku... kah kah kah kah...

lunch hour makan ngan member2 futsal. seronok gak borak2 ngan diowang nie. aku xleh lama2 coz' aku ada testing petang nie. maybe akan ada perjumpaan lagik.. bukan main futsal.. tapi makan2 session or lepak2 session. hahahahaa.... makan nasi suku, ayam kg goreng, asam pedas, sayur kacang.. perfect lunch for me.

petang aku start testing sampailah kul 8 lebih malam. selamba jer another partner dari China nie balik x kasik tau kitowang, rase cam syok2 sendiri jer test. hehehehehe.. esok sambung lagik pagi2.. insyaAllah...

aku patutnya kena balik lagik awal tadi coz' dah janji nak breakfast nasi kerabu. tapi cam biase aku mmg dah lupa bab nasi kerabu nie.. nasib baik ader ibu mengandung nie rajin gak arr gi hantar kat tempat aku. trimas alia... ingat nak makan petang..tapi bab testing nie bersambung2..xder kesempatan nak makan.. bawak balik ke rumah arr jawabnya.

nasi kerabu nie special coz' beli dari online. bisness yg bagus aku rase. xperlu ader kedai bagai.. buat semenya dari rumah.. promo kat internet.. then saper nak beli.. order online.. nanti sampai arr kat mana2. cuma kena beli lam kuantiti byk barulah free delivery.. else aku rase xpulang modal plak org menjual nie. hahahahaha....

malam.. osmet aku dah beli subway for me, ayam xtra large crispy for her, keledek jari kegemaran aku. since dah ader nasi kerabu nie.. agak2nya aku leh makan ker subway nie.. semestinya tidak. so aku cuma makan nasi kerabu nie suku, lagi suku osmet aku makan.. sedap arrr.. ader ayam goreng 2 ketul.. n seme hidangan2 pelengkap nasi kerabu..

keledek jari tu dah makan on da way lam kete time nak balik ke rumah. subway tu rasanya kena simpan lam fridge so aku leh bawak for breakfast esok pagi. huhuhuhu.. aku dah letih.. so x larat nak tulis berjela2 lagik.. zzz dulu arrr ...

No comments:

Post a Comment