Saturday, March 12, 2011

Member2...

Hari nie aku bangun lambat padahal aku ader meeting. kepala aku pusing2. so bersiap2 gak lar.. then terus bawak kete ngan lajunya antar osmet n gi tempat meeting. aku budget meeting start kul 9.30.. then aku singgah kat kantin nak beli kuih dulu. alih2 clik aku da call ckp meeting start kul 9 plak. ish ish ikhs.......

as usual lam meeting.. mata aku dah layu giler.. nasib ader break time.. makan meehoon n kuih.. air mineral jer leh telan. air2 lain mmg aku x minum. so terbukalah sket mata n bersemangat nak meeting. nasib boss amat memahami situasi aku. hahahaha..

abis jer meeting terus balik ke opis coz' ada org complaint system down. aku pun x sure apa benda yg x kena.. pas restart itu ini x jln2 gak.. aku guna segala kepakaran yg ader.. hehehe.. check plak belah server, network, firewall.. tuh dia.. dah tau aper ke punca system aku bermasalah.. ish ish ish.. hahahahahaha...

so aku xturun lunch pun coz' kenyang time meeting tadi plus kena tunggu group server nie betulkan machine plak. ader lar sejam lebih. then aku sibuk plak buat itu ini.. sedar x sedar..jam dah hampir ke waktu pulang..balik arr apa tunggu lagik kan. hehehehe...

sedang elok aku tunggu osmet balik, member2 plak call ajak lepak2 kat ttdi. huh..baru pagi tadi gi ttdi..now petang turun semula ke ttdi. port biase kat ttdi.. mana lagik kalu bukan belakang pasar ttdi. punyalah awal turun... sampai leh tolong abg gerai nie buka kedai. hahahahaha...

dah lamer x bersembang, giler hiruk pikuk bergelak ketawe. biler masuk part makan.. uhuhu.. berselera semenya.. aku makan nasi separuh or suku, then 3 jenis sayur2an.. pastu 3 cucuk sate.. burpppp.. air bali limau panas.. yg suam2 kuku.. mmg menepati selera... nak jadik vegetarian konon2nya... hahahaha..

pas abis sembang.. kena balik semula ke opis. ader complaint lagik. system down. ish.. baper kali aku kena redah opis nie. dah ler jln dari ttdi ke brf amat2lah jammed. ikut mana pun stuck. aku lalu higway NPE pun stuck teruk2 gak. dekat sejam plak aku sangkut.. adusssssss....

settle masalah system gerak balik ke rumah. keje check system lebih kurang.. then osmet balik kg. aku plak cam biase duk lam dunia net nie.. hahahaha.. biler rase agak2 mengantuk tu.. tutuplah dunia net.. then zzzzZZzzz.. esok menanti meeting lagik.. hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiaaaaaaaahhhhhh....

No comments:

Post a Comment