Friday, March 11, 2011

testing after testing

Hari yg penuh ngan aktiviti testing. seawal pagi da start testing ngan org from Mainland China. susah gak nak komunikasi ngan org2 sana, so aku bernasib baik coz' ada org r&d tm nie bangsa cina byk ler membantu tuk keje2 testing hari nie. dari pagi sampai ke malam baru siap. user aku pun baik gak.. kasik kitowang breakfast n lunch.. hehehe thanks....

malam nie aku ader lagik satu test. so selang mase cuma 2 jam kurang tuk continues second test. kepala aku dah weng abis kali nie. so aku gi mv makan2 ngan osmet kat area tempat biase kitowang. aku beli ayam crispy XXL n bubur n cakoi. air soya panas, kuih2 osmet da belik. makan arr kitowang lam cepat2 coz' aku xleh nak lama2 duduk makan. huhuhu...

balik umah dah ler penat.. plus sakit kepala lagik. mandi2 lebih kurang jer terus on pc n tunggu testing bermula. yg test kedua nie failed plak. sampai kul 12 lebih buat. tapi still xok2 lagik.. aku pun x sure apa yg x kena nya.. nak check mata dah berat.. kepala usah dikenang lagik lar.. esok jer arr sambung check.. esok plak pagi2 dah menanti meeting, so aku taksure leh bangun awal ke tidak esok pagi nie.. hahahahaa...

No comments:

Post a Comment