Sunday, April 3, 2011

Back....

Almost 3 week... aku x menulis lam blog nie.. huhuhuhu.. bermula dari aku pi kursus LKT selama 2 minggu.. then seminggu plak sibuk ngan keje2.. now aku rase aku patut mula menulis semula.... dari mana nak start... dari LKT ker.. aku akan citer dari hari ke ari lar baru best.. nak post gambar2 LKT lagik.. ehem ehem... cuba kay nanti aku buat seme nie pelan2... sampailah yg terkini....

So korang2 kenalah tunggu aku mula mengeluarkan seme yg ader lam kepala nie lam tempoh 3 minggu.. bukan satu tempoh yg pendek.. dan bukan mudah gak tuk aku translate semenya lam blog nie. mana2 yg tertinggal tu kira halal jer arr. hahahahahaha..

hari nie sebenarnya baru 3 hari aku keluar dari kursus LKT nie.. so citer dari sini dulu bolehkan... hehehehe...

tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..............................

No comments:

Post a Comment