Friday, April 29, 2011

Futsal day..

Agak lama aku xupdate blog coz' aku mmg sibuk giler sepanjang minggu lepas n minggu nie. apa yg aku buat adalah gi keje, praktis futsal n keje keje keje... then ade gi hospital temankan mak for her treatment..

treatment mak nampaknya getting bad to worst. still lagi kencing manis x turun2 gak. aku pun xtau camner lagik nak buat. doc cuma kasik ubat yg paling high dos.. minggu depan kena gi lagik jumpa doc. kalu masih xturun2 gak.. means mak da start kena cucuk insulin plak.. hopefully paras gula akan turun.. amin.....

next aktiviti adalah main futsal for tournament SME. hari nie nak main, malam tadi baru bagitau. huhuhuhu.. mana nak raba kaler jersi yg sesuai. so aku main rembat jer sarung mana2 jersi yg aku rase sesuai. hahahaha...

since aku dah lamer xpraktis futsal as goalkeeper, terus2 kena jaga goal mmg satu experience yg menarik bagi aku. nasib aku mmg ada beli glove, else abis arr jari jemari aku patah. hahahaha.

even pasukan yg aku wakili kalah lam tournament nie, aku pelajari sesuatu yg menarik. berkenalan ngan org2 baru yg bersemangat nak main futsal, semangat setiakawan yg tinggi dan semangat kesukanan yg kental. mmg patut ada pada setiap org yg bergelar pemain atau ahli sukan. syabas diucapkan....

minggu depan sesuatu yg menguji ketahanan mental aku plak... hahahaha.. tunggu....

1 comment: