Wednesday, April 6, 2011

Teater Lat

AKu bernasib baik coz' ada member belikan tiket tuk teater Lat nie. overall aku sgt busy lam minggu nie coz' keje bergolek2 datang, kena buat itu ini lagik, meeting x abis2, testing lagik kena buat. then cam biase keje2 pakar yg bersusun diatas bahu nie plak menanti... huhuhuhuhu....

Lam kul 8.30pm teater nie berlangsung kat IB. punyalah ramai org dtg tgk coz' nie second last show. full house aku rase coz' kete sikit punya banyak ader. then aku plak dapat seat ala2 dekat vip, so byklah pemandangan2 yg cantik dapat dilihat dari sini. hehehehe...

Opening Teater by kanak2 yg melakonkan watak Lat amat memuaskan hati. penghayatan mereka2 yg kecil nie x dipertikaikan boleh meningkat lagik. lagipun ini muzikal teater, jadik keletah2 mereka nie agak mencuit hati.

dari alam kanak2 menuju ke alam dewasa, teater ini bagi aku agak membosankan. maybe terlampau meleret2... or aku mmg xberminat .. or... ramai gak kalangan ramai yg mula layu aku rase. biler ader part2 org dewasa barulah cam seme celik mata sket. hahahahaha..

overall teater nie menarik coz' ada pelakon2 yg hebat.. jln cerita yg agak ok.. n okestra2 yg bagus2 bunyinya. lain2 tu kira ok gak.. two thumb up ada Hans Isaac yg berani mengadakan teater2 sebegini. maybe ambik character lain2 yg bagus2 gak. hehehehe... almost 3 jam aku rase teater nie berlangsung.. ada break 15min in between.. so boleh gi wiwi dulu or makan asap or apa2 yg patut2 nak diregangkan...

sampai umah kul 12 lebih dah.. xleh buka mata..terus zzzzZZZzzzzz jer....

No comments:

Post a Comment