Wednesday, April 13, 2011

dinner yg kelakar..

Malam isnin lepas aku dah set nak dinner ngan member2 futsal. so dah riki tempat n member2 yg satu kepala. even aku byk keje sepanjang ari, aku tetap gak cuba ambik mase email diowang2 nie seme.

since aku balik agak awal, kitowang gi belasah makan durian dulu. huhuhuhu..now musim durian. memana pi corner, simpang jalan, shopping complex, gerai2 ada org jual durian. so boleh nampak org makan durian samada kat tepi2 jln or beli bawa baik durian lam kete.

aku pernah makan durian time training hari tuh, big boss beli kete satu bonet durian dari perak, batu kurau aku rase. so seme org yg attend dinner malam tu dpt makan durian byk2. aku cuma dpt makan lam baper ulas durian coz' dah ler baru abis dinner. then kena buat protokol side lagik. aduhai.. kenyang dibuatnya...

malam baru kitowang pi dinner. target tempat biase arr.. tom yam bawah pokok kat area sri petaling. lega ati biler seme turn up time dinner nie. agak on time gak arr. so aku order tomyam campur tolak daging, kerabu sotong, kerabu mangga, somtam, ikan siakap stim limau, ikan siakap masak pedas. meriah2 makan...

makan2 sambil sembang x ingat punya.. dekat2 kul 12 baru seme bersurai. alhamdulillah.. bab aku buat coz' pasukan futsal member2 nie juara for 3 tahun berturut2..then aku abis training army.. then.. member aku nak kena masuk ward... lagikpun semasa duit masih ader lagik. hahahaha...

No comments:

Post a Comment