Sunday, April 3, 2011

April Fool

1hb April lebih senonim ngan panggilan april fool. apa kaitannya aku pun xpasti. selalunya hari nie akan ada org terkena benda2 yg x sepatutnya. bukan kelakar joke kalu yg melampau2 dibuatnya. aku pun naik menyampah.. tapi aku rase x eloklah buat benda2 yg maybe pada diowang ne nak buat lawak..tapi org yg terkena tuh.. akan terasa amat2 sangat kesannya.. pk2 lar...

AKu agak busy nak prepare report incident plus report monthly. nasib boss yg prihatin dtg opis. so aku xperlu susah2 nak gi klj. lagipun mudah nak explain ngan boss seme benda2 kalu depan system nie kan. hehehehe.. trimas pada boss yg memahami.. plus staff aku yg baik2 belaka time big boss datang. hahahahaaha..

lunch hour aku patut gi ttdi, tapi x jadik plak. so tunggu org nak hantar barang plus aku pun nak pass barang kat org yg sama. huhuhuhu. sampai terlelap gak aku menunggu. ngan penat discussion tadi, plus aku bangun pagi2 buta ari nie bab buat monitoring billing nie. penat wey...

petang plak aku dah ader agenda penuh. nak gi visit member2 aku preparation tuk futsal kebangsaan tm nie. sebelum tuh aku kena tunggu osmet aku gi repair rambut plak. berjanggut2 menunggu sampai sempat arr aku beli kuih, makan kuih, beli ice cream, tgk itu ini.. dekat baper jam nak siap nie.. nak pasang khemah unggun api pun sesuai gak aku rase bab lamer giler.

so lam kul 9 baru ler dpt jumpa kawan2 futsal. tgk muka diowang nie monyok2 belaka. apo nie.. ceria arr sket.. aku dah ler baru kuar dari hutan.. jgn arrr camnie.. kena bagi semangat kat diowang lar plak. harap2 seme yg aku doakan akan menjadi kenyataan. kalu korang mmg ader rezeki.. xder kemana kay.. be strong.. anything can be happen tomorrow .. stay tuned.... amin...

kitowang lepak2 kat kedai carlos, usj9 or lebih popular ngan nama taipan. ramai giler org kat sini.. maybe kedai nie popular ngan sisha aku dengar. cuma aku x baper ske tgk budak2 bertudung hisap sisha nie beria2.. adus.. mmg menjatuhkan maruah org bertudung aku rase....

macam2 diowang nie order... aku jer order yg agak special.. roti padang special.. cam rase roti john.. tapi lagik sedap yg nie. aku lupa plak nak ambik gambar. coz dah lapar punya pasal. then ader black pepper sauce diowang letak atas roti padang nie. rasenya ader telur, ayam n sayur lam roti nie.

abis sesi lepak ngan diowang nie.. aku ader satu sesi lepak lagik ngan membe2 osmet aku plak. tapi aku ader keje nak buat plak malam2 nie.. so kitowang cancel lepak ngan diowang.. balik umah terus.. x sampai 5 min buat testing..aku dah mengantuk...sambung pagi esok jer arr... nanti2 aku bangun.. hahahahahhaa

No comments:

Post a Comment