Thursday, April 21, 2011

Futsal time..

hari isnin sampai selasa jadual keje aku penuh ngan meeting jer.. so aku mmg xsempat nak update blog nie. pastu belah malam plak aku keje siapkan assignment video korporat. huhuhu..mmg mencabar kewibawaan aku buat benda2 camnie.. sabar jer arrr.. hahahahaha..

hari rabu aku gi main futsal sebab da abis seme keje2 pilih gambar tuk video. kali nie main sparring tuk group sme plak. agak menarik game nie coz' maybe kaki aku dah baik, jadik aku leh tendang lagi kuat n cergas bab2 lari. hehehehehe. aku mmg sker bab2 train org nie.. mendera2.. sampai seme jadik semput2 belaka.. hahahahaa...

yg x best about futsal ari ie adalah.. nak gi tuh punyalah jammed. adalah lebih sejam setengah aku stick kat federal highway.. then stuck lagi kat bulatan pj jln ke tempat futsal. sampai sempat lah aku main msg2 time kat sini.. haish...penat tuh...

hari nie aku ader agenda.. jamu kawan2 durian plak. nanti member akan bawa plak magga n jeruk tuk makan ngan pencicah. huhuhuhu.. taktau arr larat ke tidak lagik nanti nak gi makan2 kat bawah pokok tomyam plak. kita tengok n tunggu kay.. hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment