Sunday, April 3, 2011

Hari bersantai

Hari yg aku paling ske... hari lepak2 ehehehe.. so agak relaks sket hari nie. aku check seme system as usual. nampak ok2 semenya. bolehlah plan nak kuar nie. agak2 malam baru leh sambung semula check system nanti. hahahahaha...

dah ler bangun lambat ari nie.. so kuar pun lambat gak arrr.. dekat kul 2 baru nak sampai kat mv. agenda pertama adalah lunch. taktau apa nak makan. at last decide makan kat sushi king. salad salmon, soft shell crab roll n 2 3 ketul sushi bolehlah masuk lam perut nie.

abis makan baru bertenaga nak jln2. memula nak gi beli bag or kasut tuk osmet tapi semenya xjadik, aku ambik keputusan gi beli game tuk ps3. tgk aksesori ps3 tuk game kete mmg marvelous. ngan sport cushion car, handle, gear, brek pad, clutch.. pergh.. poning paler den dibuatnya. camner nak beli nie.. best giler dibuatnya. tapi aku xleh nak buat camnie.. mana ader ruang lam bilik nak buh kerusi bagai... lupakan hasrat...

jadik beli game yg agak menarik gak.. hehehehe.. agak2 korang apa game aku beli? tunggu... pas abis siap pasang.. nanti aku ambik gambar siap2.. baru aku bagitau yer. kasik suspense kat korang sket. hahahahahaha...

abis sesi berjalan2 kitowang gi makan kat haagan dantz.. ice cream nie.. best2.. special.. fountain ice cream. ada 16 scoop ice cream 4 perisa, buah epal hijau, strawberi, pisang. kek , kacang or badam, cookies, coklat yg rokok tuh apatah namanya. then tengah2 ader 2 mangkuk coklat cair.. adus.. heaven nyer makan.... huhuhuhu.. speechless jap time nie.....

then baru temankan osmet gunting rambut. aku siap tertido lagik biler bab2 menunggu nie. aku tgk untungnya budak2 skang nie gunting rambut. siap ada kerusi mainan tuk kanak2.. tv pasang kartun2 lagik. so budak2 ralit arrr tgk tv tuh sambil tukang gunting menjalankan tugas.

tapi ader gak arrr budak2 yg menangis biler bab2 gunting rambut nie. sorang budak gal lagik best. tiap kali mak dia nak dukung tuk naikkan atas kerusi time tuh arr gak dia menangis.. bukan kecik2 volume.. cam nak kena dera bunyi budak tu menjerit2 sakan. so last2 mak dia mengalah gak. xyah gunting..elok plak budak tu ketawe2.. geleng kepala aku dibuatnya. hahahahahahaha...

da agak gelap dinner plak kat kenny rogers. kira satu hari suntuk aku ader lam mv nie lar. gi plak beli barang2 dapur kat jj lam mv nie. xbyk mana pun beli.. tapi rega pun agak boleh tahan. bayar jer arr.. sebelum tu gi renew card kat jj. dapat lah voucher rm30.. bolehlah.. beli apa2 yg patut2 nanti.

seterusnya nak gerak gi summit plak ambik cd yg osmet aku tempah special punya. nasib jalan x baper jammed. so ngam2 sampai sebelum kedai tutup... then terus balik umah plak. ader org nak kejar tgk ABPBH. layan jer arrr.. ahahahahaha

No comments:

Post a Comment