Wednesday, April 13, 2011

Sushi rm2

Hari nie aku duk sehari suntuk kat opis. sebab ada meeting cancel. yg x bestnya lebih dari separuh staff xder. mc lar, gi spital lar, gi kursus lar.. huhuhu. nasib ada seketul lagik budak harapan aku yg ader. sampai bontot aku naik kebas sehari suntuk duk kat opis nie. hahahahahahaha...

petang plak aku gi mv lagik ari nie. kali nie ada promo rm2 sushi. seme atas convey belt yg kaler2 plain rega rm2. dari yg harga rm2,rm3,rm4,rm5 n rm6 seme jadik rm2. bayangkan baper byk org akan dtg makan kat sini. promo dari hari isnin sampai khamis lam 2 kali setahun promo nie ader.

since aku baru perasan semalam ada promo nie, jadik baru ari nie aku gi. huhuhu..since kitowang awal gak dtg pas abis keje org masih lum ramai lagik. food pun masih byk lagik. so apa lagik serbu..

sebelum tu nak citer pasal peraturan. hanya ada masa sejam nak makan time promo nie. kena kasik chance kat org lain gak makan kan. then makan kena abis.. else mesti kena charge biase. since promo nie tuk yg ada nasi atas lauk, last time aku rase ramai buang nasi n ambik part2 lauk jer. hahahahaha...

so makan ler sebanyak mana yg boleh dlm mase sejam nie. bagi kitowang abis lar lam 15 pinggan. lam kira2 separuh harga ler kitowang makan nie. coz' ambik yg rega rm4 ke atas jer. hahahahhahaha.. da padat perut tuh..xyah tunggu sejam... dah kuar.. balik umah arr apa lagik kan.. hehehe...

No comments:

Post a Comment