Sunday, April 10, 2011

Weekend yg best...

Xbyk benda aku buat kat umah on weekend.. lepak2 jer bangun lambat.. then tido lewat2 sampai pagi.. lupa plak aku ader keje2 maintenance.. kul 3 lebih ada org call suh check system ok ke tak.. huhuhuhuhu.. nasib baik aku xlelap lagik time nie.. pulun arr sampai siap.. then baru leh tido.. byk gak movie aku rase aku tgk time nie.. tapi x baper nak concentrate.. hahahahahahaa..

nasib baik osmet aku dah masak lebih. so aku cuma kena masak nasi. lauk pauk seme heat on da oven jer. senangnya hidup aku gini. then baham buah2 anggur mmg menyeronokkan time2 tgk tv. apa lagik aku makan? habiskan makan sayur2 jer.. harap2 perut aku leh terima seme2 nie.. hahahahahaa..

memula aku plan nak kuar tapi cam nampak mendung.. so batalkan hasrat.. lepak sehari suntuk lam umah.. heaven betul aku rase. system aku plak semenya berada dlm keadaan baik.. jln sebaiknya.. cam gini arr.. kalu kena duk umah pun aku rase ok.. jengok sekali sekala jer ... kalu seme berjalan on time.. seme org akan happy nak2 boss aku. hahahahaha...

esok keje akan bermula. hari yg ceria menanti aku.. huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment