Wednesday, April 13, 2011

tony roma's

Hari selasa aku keje kat luar, meeting pagi n petang. sampai pening kepala aku rase. dah ler aku xcukup makan, then kena attend meeting jauh2 plak jarak tuh. nasib ler aku cekap drive lam kl nie. pergh.. hectic nyer keje aku lately...

petang aku jln2 kat mv. tatau nak makan apa. so lam duk jln sana sini tu..terpandang tony roma's. bolehlah masuk sini coz' da lama x makan fine dining kan. belek2 ler menu yg ada nie.

satu yg menarik perhatian aku pasal kedai nie, customer service adalah 2 org gal yg bertudung. then pelayan yg ambik order budak2 laki. yg tukang serve pun laki2 gak. cuma biler ada bab2 liqour tuh, non muslim yg hantar. satu servis yg menarik coz' ramai org muslim makan kat sini. maybe sebab budak bertudung punya tarikan.. kalu letak sexy gal belum tentu customer diowang nie seramai nie aku agak.

apa menarik nak makan kat sini. pilihan menu western yg berbagai. hmm apa nak makan nie.. rase xbaper lapar plak. jadik aku order rib sampler original sauce n osmet aku order burger 3 tkt. last2 makan cuma rib sampler jer.. burger tapau jer arrr..

cuma bab air tuh aku rase best. cranberry juice n manggo juice adalah pilihan yg tepat. ada rase masam2 sket.. so bolehlah makan menu nie. pas abis makan, plan nak balik umah, then tetibe dengar ada member nak makan durian plak.

apa lagik, terus ubah plan n gi chowkit.. apa lagik makan durian.. durian brand kucing tido n durian musang merah. rege pun boleh tahan.. lam rm28 sekilo.. hhuhuhuhu.. best.. xrugi makan coz' mmg puas ati, rase yg sedap, manis, isi tebal. marilah makan.. hua hua hua..

No comments:

Post a Comment