Wednesday, April 6, 2011

PS3 Guitar n Drum

Ok.. akhirnya aku bagitau gak apa latest game yg aku beli. Gitar n drum satu set. Siap ada mic lagik tuh. tapi ps3 nie ada 2 jer port usb so xleh nak cucuk mic. ish ish ish..

memula tu rase cam xbest coz' xdpt nak ikut beat music. lelama dah ok sket baru leh pulun main bersungguh2. dekat 3 jam malam tadi aku pulun main gitar bergilir2 dengan drum bersama osmet aku. beria2 mengetuk drum even bunyi ntah apa2 kuar. hahahahaa..

ada banyak lagik lagu2 yg aku nak try nanti. biler da pandai sket baru arr main yg tang2 expert punya. for timing training arr dulu pelan2 kay. xder apa nak kejar pun. nak masuk akademi fantasia rasanya umur da terlebih.. kui kui kui.. so hentam sajer arrr labuuuuuuuuuuuuu.......

belah siang aku gi meeting.. berjela2... then kena buat itu ini cam biase. cam rase padat lar plak keje2 nak buat.. hmm.. cukup masa..balik jer arr.. aku bukan muda lagik.. leh buat keje berjam2 tanpa henti. kena rehat secukupnya so aku leh fresh n buat keje sehabis baik plak. huhuhuhuhu...

dinner malam makan ayam bakar. siang aku makan ayam goreng kampung.. ayam lagik.. pagi makan roti canai ngan telur setengah masak 2. semenya base ayam... hahahahahaha.. biler lah aku nak tukar menu makan ikan kegemaran nie.. ish ish ish.. cam rasanya ayam tu xleh nak pandang lagik.. nak terjeluak pun ader.. nak ikannn nak ikannn ikann ikannn.......

No comments:

Post a Comment