Sunday, April 3, 2011

Futsal Kebangsaan TM

Pagi2 aku kena bangun sambung buat testing malam tadi yg tertangguh. kul 5 pagi tuh.. sejuk2 dah tersedar.. nasib sedar.. else abis arr aku x siapkan testing nie. dekat 3 jam aku buat. nampak success..cuma biler sytem luar connect ngan system aku xjln2 plak. so rasenya kena panggil org network, support server, n firewall tuk sit down n tgk aphal x kena nie. huhuhuhu.. testing lagik arr gamak2nya...

lam kul 11am aku sampai kat area kawasan perindustrian subang fredo ke freso futsal. hari nie ader kejohanan futsal peringkat kebangsaan bagi TM. so every state hantar team laki n wanita. cuma pahang rasenya x hantar team wanita. yg lain2 state seme hantar 2 team. cume kemeriahan agak kurang coz' penonton cuma player2 jer. mana gi org2 tm nie. x sokong memana ker..

alhamdulillah apa yg aku bincangkan semalam menjadi kenyataan. tapi cam biase ader jer x kena. harap2 semenya akan ok. dari pagi sampai petang aku tgk game futsal nie. jumpa kawan2 cam biase mesti berlambak2 punya. ramai gak arr budak2 dari state lain yg aku kenal.

now terbukti pasukan IP wanita menjadi juara lagik tuk kali ketiga berturut2. perkiraan aku mmg betul. congrates to team wanita IP atas kemenangan anda. pada yg kalah tahun depan leh main lagik. lagipun bola nie bulat. kalu ader team yg betul, mesti boleh menang punyalah. hahahahhaa..

No comments:

Post a Comment