Sunday, April 17, 2011

Trip PD abis..

ok.. hari ahad da masuk. means percutian aku pun abis arr. kan. kena bersiap2 balik plak. aku bawak anak sedara osmet aku jln2 kat area swimming pool. dpt gak tengok anak2 penyu yg diowang bela lam kolam.

best gak kekadang layan budak kecik lam umur 2 tahun lebih nie. dah ler baru baik demam..then aku xleh kasik dia main air byk2.. kesian pun ader tgk keadaan dia. nak sgt main air. aku pun cubalah cari kat tempat yg sesuai. adalah nampak tempat air yg tinggi sejengkal tangan aku. tuh pun budak nie main cam xmo naik. nasib aku x basah teruk2 kena air. huhuhuhu...

kul 12 cam biase kena check out. sebelum pulang ke kl , kitowang gi makan2 kfc kat bandar pd dulu. cam best gak ler..cuma kepanasan yg agak melampau bandar nie buat aku xberapa nak selesa.

perjalanan pulang dari pd ke kl agak lancar. maybe coz' balik diwaktu2 puncak nie buat ramai yg xmo balik awal2. tapi aku biase lar.. cepat sket sampai nanti. lam journey balik, sempat lagi singgah umah lama nak ambik seme surat2 yg ader. cam xmuat mailbox tu ngan memacam surat yg sampai.

malam xder byk aktiviti..aku cuma tgk tv.. n monitor system aku. esok senang sket ati aku nanti. byk yg menanti aku. selamat bekerja tuk besok. hahahahhhahaa..

No comments:

Post a Comment