Sunday, April 17, 2011

Hp baru... hahahaha...

Hari nie hari sabtu.... malam tadi punya susah ati.. bersambung2 lagik ke pagi nie. hp apa plak nak beli.. byk plak idea nak beli hp itulah..hp inilah..last2 skali mandi2 n bersiap.. gi kat celcom center bangsar dulu nak ambik simcard. then baru pk nak beli hp apa.. hehehe...

since aku bertekad nak gak beli iphone.. even ada macam2 hp lain yg lagi canggih n menarik.. aku kena beli 2 kali kad sim.. huhuhuhu.. takper lagik.. coz' satu kad sim baru rege rm5. xrase lagik rugi kan... semangat2 gi kat mv plak.. nak carik iphone4 punya pasal..

biler sampai kat kedai machine pengedar apple nie.. aku excited gi beli casing iphone4 plak. hahahaha.. jgn memain.. then excitement aku menurun biler dia ckp iphone4 da abis stok. baru malam tadi gi dia ckp ada... huhuhuhu.. sabar ler aku dibuat..

kitowang gi plak kat belah garden, ada gak kedai machine nie.. n maxis center..semenya out of stock already. aku mula arr nak rase marah nie.. casing da beli.. tapi iphone4 pla xdok. camno nie.. then osmet aku suggest gi tgk kat digi center plak. cam tawaf satu mv aku rase.

aku da mula patah ati. aku gi order sarapan kat kedai youtiao sementara osmet aku gi kat kedai digi. semangat aku pulih semula bila dia ckp ada stok kat kedai nie.. aku pun apalagik..tak tunggu byk. cepat2 jln lam kaki aku sakit2 nie.. hahhhahaha...

aku da xkira camner pun aku nak gak beli iphone4 nie. osmet aku ckp kedai nie markup harga sampai rm500 coz' ramai sgt yg minat iphone4 nie. hmm.. rege rrp adalah rm2300.. tambah lagik rm500... so aku bayar lam rm2800. puas ati dpt hp baru. iphone plak tuh.. hahahahaha...

jadik aku sudah ada hp baru.. tambah pakej unlimited rm50 sebulan.. aku da jadik lebih advanced cam osmet aku. leh minta tolong osmet aku install memacam game/apps yg aku ske guna nati.. hahahahaha

No comments:

Post a Comment