Saturday, April 9, 2011

Movie Cun

Malam nie osmet aku balik kg. aku plak ikut kawan2 gi tgk movie Cun. sebelum tuh aku sempat singgah kat serdang dulu gi laminate watikah yg aku dpt. besar gak watikah nie.. sign dari Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung tu... ada gak sign menteri pertahanan.. so kalu sesiapa yg tau tu.paham2 jer arr watikah nie pasal apa.. hehehehe...

then kitowang gi makan kat steak house, seri kembangan. barulah aku perasan rupa2nya cawangan steak house nie selain kat sini adalah kat kg baru yg aku ske makan tuh. patut arr menu lebih kurang. cuma hiasan kat sini lagik menarik n eksklusip. osmet aku order cam biase black pepper chicken.. aku plak kononnya nak kelainan order lar spageti bolognese with meatball.. mak aih.. teruknya rase,...... mmg xleh nak recommended langsung. so next time aku mmg kena order steak2 jer.. mmg sedap x dinafikan...

lagik satu osmet aku order air mangga.. mmg marvelous.. aku plak order air kelapa thai... sekali dtg.. aku rase bukan air kelapa thai..tapi cam kelapa pandan.. isi punyalah tebal n keras kekung.. cam makan kelapa.. air xberapa rase.. xsedap... mmg malang nasib aku rase. hhaahahahaha...

ok... lupakan pasal makan2 tu.. meh citer pasal movie cun plak. aku actually xbaper nak tgk citer nie tapi bab member2 dah beria2 ajak so pi gak ler. lakonan maya karin, remy ishak.. n few pelakon2 lagik.

citer nie citer kelakar aku rase. so pada sesaper nak gelak ketawe cam guling2 patut gi tgk citer nie. boleh recommend satu family tgk.. coz' keindahan kg yg dipaparkan lam cite nie. hubungan kekeluargaan yg indah berjaya ditunjukkan lam citer nie.

selain tu watak2 sampingan yg mencuit hati amat menghiburkan. lakonan yg jadik kanak2 special tu.. sgt menarik.. plus minah tonggek n da gang.. mmg kelakar abis aku rase. kiri kanan depan belakang aku semenya gelak macam x ingat dunia dibuatnya.

so ramai2 ler pi tonton citer cun nie. coz' tayangan cuma ada seminggu jer. pastu rasanya akan masuk astro first.. rasanya x sama tgk kat cinema compare ngan tgk kat umah.. tepuk dada. sendiri pilih... hahahahaha....

pas abis movie cun nie, kitowang gi lepak kat restoran syed plak. dlm duk makan2 tuh. tetiba nampak org buta dipimpin dek org cerdik nak jual tisu@ minta sedekah. aku wondering dah lewat2 pagi nie pun masih lagik buat aktiviti. kalu siang tu aku rase ok lagik..nie dah lewat tengah malam.. kesiannya aku rase...

No comments:

Post a Comment