Sunday, April 17, 2011

Hp ilang....

Haish.. camner nak start citer nie.. hp aku ilang.. aduss... hari nie hari jumaat.. aku kesakitan agak melampau kat kaki aku coz' cam ada bunyi2 krak kruk.. lagi arr aku ngeri.. then malam khamis lepas, aku langsung xleh drive... nasib osmet aku ader.. jadik dia jer drive.. aku plak jadik passenger.. bukan selalu tau.. hahahaha...

aku gi meeting kat opis.. then urut kaki kat menara. dekat sejam setengah urut satu badan.. sakit xleh nak kata lar wey.. lam dingin aircond tu.. badan aku berpeluh2.. maybe aku tahan kesakitan.. nak nangis pun ader.. sabar jer arr.. patut arr ada member2 aku xmo gi urut.. kesakitan amat2 sangat...

trimas pada kak bi coz' urut satu badan. bermula dari hujung jari kaki... naik ke betis.. peha.. belakang badan.. bahu.. n seterusnya kepala.. mmg berpinar2 aku dibuatnya bile kena meniarap lama2. huhuhuhu.. byk gak petua2 n ceramah aku kena dgr. maybe da sampai masanya tuk aku buat seme2 nie.. malas jer byk ... hahahaha..

petang aku gi kat jusco cheras selatan. alasannya coz' aku kena ambik member yg nak balik kg hantar ke hentian dekat mall. then aku gi ler dinner petang tu kat pizza hut lam nie. menu baru lagik.. apatah nama aku pun xingat.. yg aku ingat cuma ada udang. then lagik byk jemput2 cheese kat belah hujung pizza nie.

abis makan.. mestilah aku gi bayar kan. haaaa.. time nie lar.. aku terlupa hp aku yg kat atas meja tadi. dah kuar lam 5min.. baru aku perasan.. hp aku xder.. kitowang patah balik ke pizza hut tadi.. dia ckp takder.. hmm.. so aku pun cuba call nombor hp aku tadi.. tgk2 dah padam.. so tau arr aku ader org da ambik hp aku yg tertinggal atas meja tadi.. huhuhuhuhu...

so xder lar aku nak salahkan sesaper.. coz' aku sendiri yg bersalah.. tinggalkan hp... cepat2 aku call call centre tuk block nombor aku tuh. ok deal.. now masalah baru muncul.. mana nak carik ganti hp nie.. mase dah suntuk..

aku gi ler hantar member dulu kat hentian mall tuh.. then berkejar kat mv nak gi ambik simcard n beli hp baru.. dia ckp situ xder.. kena gi kat bangsar plak.. time tu dah kul 9.30pm.. huhuhu.. sempat sampai lagik 10min kedai nak tutup. staff plak da balik.. so aku xder hp tuk malam tuh.. aku cuma boleh berdoa..xder apa2 berlaku kat system aku nie.. amin....

No comments:

Post a Comment