Saturday, April 9, 2011

Jamming at home

Hari nie aku balik cepat...so dptlah osmet aku masak for our dinner. menu adalah ayam masak sambal with gree pea n sayur tauhu jepun with mushroom. sambil dia masak aku kemas2 umah, buang segala benda2 yg xdiperlukan n lipat/kemas baju2. huhuhu.. daripada setimbun pakaian dari aku balik training sampailah pakaian keje seharian. jenuh gak buat keje nie.. tapi siap gak lah akhirnya..

since kitowang nak jamming with ps3 malam nie, aku makan cepat2.. hehehehe.. kang x sempat nak jamming camner.. memula exciter tgk astro sambil makan2.. then biler aku baru nak tgk movie yg agak menarik..astro dah mula buat hal... alahai.. patutlah.. hujan dah mula turun plak.

memula x baper sedar hujan turun.. lelama makin lebat.. dan baru nak pasan naper ler astro nie mula alami gangguan.. kelemahan astro dari dulu sampai kini aku rase.. bilerlah astro nie nak improve.. padahal umah aku ngan station astro nie..rasanya xsampai 5km pun... nak gi complaint..buat abis bill tepon.. so tutup jer arr tv..

yeah yeah.. aktiviti jamming bermula.. since main lam bilik, takder lar sangat bunyi kuat. aku main gitar n drum bergilir2 ngan osmet. pakai satu lagu jer. daripada xreti langsung..sampilah lagu boleh complete abis. hehehehe.. sejam lebih tu.. sampai berpeluh2 aku rase. aktiviti yg menyihatkan buat kitowang berdua.. hahahaha..

esok2 nanti leh praktis lagik. tunggu kitowang free.. nanti aku citer lagik pasal aktiviti jamming ps3 nie. hehehehee.. .

No comments:

Post a Comment