Tuesday, May 3, 2011

Karoks sesi n makan2 lagik..biar betul.. hahahaa

Hari isnin hari cuti coz' semalam hari cuti umum hari pekerja. aku xder plan nak gi memana coz aku kira2 mesti seme jln2 utama dari utama, timur, barat n selatan jammed teruk2. seme org akan start pulang ke kl semula. then da malas2 tu baru terpk nak gi shopping compleks. xder lar lambat sgt gerak pun da dekat kul satu aku rase..

hmm.. punyalah ramai org nak masuk shopping kompleks kat mv nie. aku berkira2 mesti ada sales yg menarik sampai ramai giler org dtg kat sini. nak dpt parking punyalah payah. nasib lar baik dpt parking betul2 depan lift. lega sket... hehehehe....

aku cuma beli anggur as breakfast. then makan bubur ngan you tiao. osmet aku makan mee kari, tau foo faa n air soya. jln2 then decide aku gi gunting rambut plak. then shopping barang2 sket.. baru teringat nak kena gi karoks. camner aku leh lupa nie... cabut cepat dari sini.. hahahahaha..

sesi karoks kat sri endah parade. cam biasa sesi meluah perasaan mesti ada punyalah. sampai nak terkuar anak tekak dibuatnya biler layan lagu2 rock kapak nie. hahahahaha.. hayun ajer lar.. sumbang ke sumbing..pecah ke idak.. janji puas ati.. baru rase lega sket ati..

sesi karoks berakhir jam 9pm. cam biase ader je masalah nak kuar dari parking nie. sekali lagik aku stuck. ish..apalah nasib aku nie.. asik sangkut jer biler nak kuar dari parking. nasib aku berjaya kuar.

sesi beramah mesra bersambung lagi ke kedai makan bawah pokok plak. layan jer arrr makan2 kat sini. then baru balik. esok nak gi keje lagik. hahahaha.. abislah percutian aku.. esok mula keje ... aku da xlarat nak tulis lagik.. nanti2 aku sambung lagik..

No comments:

Post a Comment