Sunday, May 8, 2011

Sesi urutan...

Jumaat.. apa yg aku buat.. haaaa.. aku gi urut satu badan kat sorang akak yg keje kat tm nie. nama dia rubiah tapi kitowang base panggil dia kbe jer. rumah dia kat saujana utama, dah lepas dari kuala selangor.

aku xleh bayangkan camner kbe nie gi keje ari2 kat menara tm. punyalah jauh aku rase perjalanan nak gi umah dia. dari kl, masuk federal, then lalu area sek13 shah alam, terus naik ke arah bukit jelutong, then turun menghala ke arah uitm puncak alam, sebelum nak sampai ke puncak alam dah belok kenan.. akhirnya sampai... huhuhuhuhu...

rumah yg besar dan cantik.. cuma dihuni oleh 3 org jer. laki kbe n anak bongsu berumur 15tahun. anak2 kbe yg lain da besar2 panjang, so dah berkeluarga duk umah sendiri. biler ada waktu2 tertentu mungkin rumah nie akan meriah ngan suasana keluarga kbe sendiri.

cukup2 citer pasal kbe. now citer sesi urut plak. yg nak urut seluruh bdn adalah aku sorang jer. memula aku plan nak urut kaki jer. tapi rasanya baik urut satu badan dah alang2 datang sejauh nie. adalah lebih dari sejam lebih perjalanan tadi. kenalah pakai kain ala2 berkemban gitu kan. malu yer..tuhan jer yg tahu.. keh keh keh ...

sakit dari sesi urutan nie mmg xleh digambarkan. aku terasa cam nak menjerit satu taman nie plak dengar nanti. ketawe usah dikenang biler kena part2 yg geli tuh. aku rasakan cam seluruh tubuh aku cam nak tertanggal jer rasanya.

ok.. dah aku urut, member2 aku yg lain best2 plak duk atas tilam panas. umah kbe nie cam nak buat spa or rumah urut. ada mesin spa n tilam panas. pakai lektrik tuh kasik tilam nie panas. boleh layan tido arr kalu da sakit2 nie. aku terase seronok jer bila dpt chance barinng kat atas tilam nie.

then turn member aku urut kaki lah.. tangan lar.. 4 org tu berturut2 urut ngan kbe. semenya balik ngan puas ati pas kena bagian masing2 tadi. singgah kat area kedai mamak makan malam pas abis urut. pergh semenya selera gajah makan. hahahahaa.. lapar la katakan..

No comments:

Post a Comment