Tuesday, May 17, 2011

The Last Bladesman

OK.. since hari nie cuti umum bagi few state kat malaysia, aku pun termasuklah lam beberapa state tuh gak.. selamat hari wesak bagi penganut2 yg menyambut hari wesak pada hari nie. dpt aku cuti sekali. trimas.... hahahahahahaha...

ok.. sambung balik blog yg makin aku lupakan nie kerna kesibukan keje yg akhir2 nie menuntut byk mase aku diluar tuk attend meeting n meeting... hahahaha.. hari sabtu yg lepas aku dpt 2 tiket free movie. so aku pilih tuk tgk citer cina plak. tajuk pun org da boleh agak nie citer apa kan..

citer last bladesman nie mmg menarik minat aku. maybe aku mmg ske tgk citer2 kungfu cina time kecik2 dulu. so ala2 mengimbas kenangan lama jer biler tgk citer nie. ok.. mboh kita tgk apa jenis citer nie dulu ok.. toksah dikenang benda yg dah lepas2 tu.. hahahaha...

citer pasal ahli kungfu yg sgt2 kuat dan berani n terror giler bermain pedang. n kesetiaan dia xleh dipertikaikan even gadis pujaan dia jatuh ketangan boss dia sendiri. punyalah setia sampai aku speechless. mana ada lagi org laki yg camtuh lam zaman2 nie..

asal nampak jer anak dara ke mak dara ker.. nenek ker.. kalu da pakai kain or skirt tuh.. semenya nak sondol jer. tgklah kat paper kalu xcaya. hahahahahahaa..

tapi kebaikan dan kesetiaan yg ditunjukkan oleh laki nie cam biase disalah gunakan oleh pemerintah or kaki2 pemerintah yg ntah apa2. mmg byk adegan2 kungfu yg menarik sampai aku plak yg asik nak elak2 dari terkena. tuh dia.. punyalah penghayatan tgk citer nie. keh keh keh keh..

citer nie rasanya x sesuai tuk kanak2 coz' byk adegan2 yg ganas.. tuk dewasa pun cam x baper sesuai coz' nanti ader plak yg ikut2an jadik kaki pukul.. so sendiri kena ingatlah yer.. selamat menonton..

No comments:

Post a Comment