Tuesday, May 3, 2011

TATU n makan2...

Apa yg aku nak tulis nie.. hilang idea plak.. nie lar osmet aku tgk citer keling. aku pun kena layan sama citer keling.. nasib lar best.. layan jer arrr..

aku nak citer pasal sesi lepak2 dulu. Jumaat lepas aku gi tgk konsert PDRM TATU kat stadium merdeka. ramai giler org tuh..majoriti mestilah anggota2 polis kan. then kaum keluarga depa lagik. huh..parking sampai masuk lam sekolah rendah ke menengah aku pun xsure lar. adalah dekat 50m kena jln kaki masuk ke stadium tuh..

Overall pertunjukan TATU nie boleh dibanggakan. kalu 20 tahun dulu aku tgk TATU nie, yg best adalah biler polis ramai2 naik atas motor sebijik. now ada macam2 jenis pertunjukkan dibuat. daripada kawad senyap, kawad patung yg kelakar pun ader. then ada pancaragam, pertunjukan payung terjun, polis komando buat demo sket2, silat perang gayung. mmg smart giler pergerakan diowang nie. hehehehe....

yg menarik nya kali nie utk pertunjukan motor n berkuda, ramai anggota wanita terlibat. jadik tambahlah menarik lagik show nie kan. sambutan daripada org ramai yg menyaksi aksi2 menarik mmg luar biasa. xjemu2 tepuk tangan.. syabas....

abis show TATU nie dah dekat kul 12 malam.. show start sharp kul 9malam. jadik kitowang gi lepak kat area wangsa maju plak. dah ler jln jammed teruk2.. aku pulak cam pusing satu kl nak gi sana. hahahahahaha.. nasib malam.. sejuk sket ati tgk pemandangan malam KL waktu nie.. macam2 ragam ader.. especially bila lalu area Jln P. Ramlee.

sini standard lar order char kuew teow.. then sembang2 lebih kurang.. terus balik.. adus.. x panas bontot lagi da ajak balik. mmg potong stim betullah diowang nie.. hahahahaha..

No comments:

Post a Comment