Tuesday, May 3, 2011

Konsert Wing - Opera Hidup

Sabtu lepas jadual aku mmg pack giler. aku da set appointment tuk gi kenduri kahwin kat keramat, then main bowling ngan ahli2 kelab KTTM kat sunway piramid, malam nyer plak aku da janji ngan kawan2 gi tgk konsert wing. huhuhuhuhu....

since aku dah bangun lewat, nasib baik osmet aku prepare breakfast. so da rase kenyang. waktu dah dekat kul 12. so aku cancel gi kenduri kahwin. kul 2.30pm aku dah kena ada kat sunway piramid plak. hehehehe..

dari umah ke sunway piramid adalah lam setengah jam jer. tapi nak masuk parking tu mak aih..lebih dari setengah jam aku berlegar2 cari parking. dari tkt7 sampailah ke tkt paling bawah aku pusing2 plak. pening dah paler aku.. akhirnya aku berjaya dptkan parking. itupun almost nak gaduh seme berebut2 parking. hahahahaha...

game yg menarik bagi aku. pertama aku main ngan seme ahli2 group GIT. then dpt jumpa kawan2 lama lagik, bekas2 boss. bekas2 opismate lama. jumpa vendor lagik. even aku x menang apa2 tapi aku puas hati.

cuma yg x best..aku nie ada masalah nak cari kete biler dah abis aktiviti. bagai nak gila cari.. dekat setengah jam. dah lar aku da suntuk masa nak gi tgk konsert nie.. huhuhuhu.. last2 tanya kat guard.. nasib aku ada ambik gambar.. so jumpa arr gak kete aku.. hahahhahhaha...

malam yg dinanti2kan.. konsert wing. aku dah terpacak seawal jam 8pm lagik. semangat punya pasal. padahal konsert start lam kul 9 mlm. sempat lagik tgk pameran moto yg ader kat istana budaya nie. harley davidson mmg menjadi tumpuan. then aku nampak ada deretan2 kete sport yg menarik. adus.. hilang fokus sat..

konsert opera hidup - wing. mmg menarik giler persembahan multimedia.. then ada persembahan akuastik dari joe wing plak. selain tu ada bekas2 penyanyi lama wing cam mus n mel pun dijemput. termasuklah bekas anggota2 kumpulan yg lain gak. satu persembahan yg xpatut dilepaskan.

mmg persembahan mantap yg ditunjukkan oleh anggota2 wing. dari mula start konsert sampailah konsert berakhir aku mmg xleh duk diam. ader jer nak buat. audience pun sporting giler support memacam cam nyanyilah, tepuk tangan, buat lambang wing.. seronok giler aku dibuatnya.

aku gi plak ngan kawan2 seramai 7 org. kat IB, ada plak jumpa budak2 opis y lain. mmg happening tgk konsert nie. dah abis pun hari ahad lepas. so xleh nak promosi. cuma aku harap ade lagik konsert wing.. jadik mesti tgk punya. hahahahaha...

hidup rock.. rock never dies..

pas abis tgk konsert kat IB, kitowang gi lepak kat restoran sani char kue teow. betul2 kat belakang IB nie jer. mmg dekat nak gi. makan ramai2 sambil borak2 mmg best. x ingat waktu jam dah lewat baru seme nak berangkat pulang. esok sesi makan2 plak menanti.. huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment