Tuesday, May 17, 2011

Shopping Day..

Ok.. hari ahad yg lepas.. xder lagi sesi tonton movie kat cinema too much kat cinema.. so kitowang gi jln2 kat shopping compleks.. bermula ngan breakfast kat restoran berjaya.. mee wanton soup bersama yong tau foo pilihan aku sementara osmet aku pilih mee wanton soup with yong tau foo. seronok gak sekali skala makan didepan jln raya yg sibuk kat bangsar nie.

macam2 ragam aku leh nampak. ader org terkejar2 dari kena saman dek polis time makan2 tuh boleh bangun nak gi alih kete. then org minta sedekah.. org bawa haiwan peliharaan jln2 lar.. org lalu lalang.. macam2 perangai ader. yg jenis selfish.. jenis baik ati. semenya leh terserlah kat sini..

abis sesi breakfast.. aku meneruskan aktiviti hari nie ngan gi mv plak. punyalah ramai org.. ish.. apalah org2 nie.. .xreti2 duk kat umah ker.. kasiklah chance kat aku plak jln2 yg aman kat sini. nak dpt parking punyalah payah.. akhirnya berjaya gak dpt parking betul2 depan lift. alhamdulillah....

dari satu kedai ke satu kedai kitowang masuk, try itu, try nie.. akhirnya aku ambik keputusan gi belah garden plak. kat sini selalu x ramai org. x rase sesak dada biler berjln2 area sini. akhirnya aku berjaya beli beberapa helai t-shirt cam2 brand ader. hehehehe.. tergolek duit bonus aku.. mahal2 tapi aku rase berbaloi kut. coz' aku bukan jenis yg cermat pakai shirt.. ader jer nak rosak nanti.. hahahahahahaa..

da beli barang2 yg berkenan kat ati.. gi plak dinner kat dome, garden. last time aku mmg ske lepak kat dome, klcc. maybe time tu aku ske minum twister.. now no more twister. aku order sandwich club.. then air fruit lemon twist.. apatah rase.. tapi sedap lar pada tekak aku nie.

osmet aku plak order wild mushroom soup with garlic bread, then pasta pedas. mmg pedas giler sampai x termakan. kenalah tapau... hahahahahaha. aku punya sandwich pun x abis coz' besar sgt satu hal lah kan. then punyalah tebal macam2 benda diletak.. lagilah aku xleh nak suap ke mulut yg kecik nie ala la la .. hahahahahaa..

No comments:

Post a Comment