Sunday, April 25, 2010

cinema, celcom broadband, netbook

Time nie aku kat carl's jr. tunggu turn nak tgk movie 'the losers'. aku ske makan chilies fries kat sini. plus air leh refill so leh minum sampai kembang2 perut aku. hahahahaha.. sebelum tu aku pi digital mall kat sek 14 pj. punyalah byk makhluk tuhan n kete2 pun byk gile. cari parking jer dah baper pusingan...nasib at last dpt gak parking. dekat 100 m dari digital. nasib lum panas time tu. pusing2 nak cari netbook n celcom broadband. tengok harga lebih kurang sama ngan harga kat mv. so x jadi beli. time jln2 tu terserempak ngan member aku ngan family dia. tengah pilih2 nak beli kamera. very happy family. :-) pastu terserempak lagi promo celcom broadband. punyalah aku bengang hari nie da start promo world cup. so sape register hari nie dapt modem yg ada world cup logo, bola world cup comel, n thumb drive kasut bola. grrrrrrr.... aku baru register minggu lepas xder dapat apa2 pun. pastu aku pi tempat celcom broadband center. barulah aku tau rupa2nya aku kena pi kat center celcom tuk tukar package aku. aku xyah subscribe lagi sekali just tukar simcard jer. geramnya aku rasa. so isnin aku plan nak pi celcom broadband n tanya camner nakbuat ngan yg aku da guna nie.

aku ada beli netbook tuk osmet aku. pasnih nak try install program2 yg aku selalu guna. kalu leh guna, then aku leh beli netbook tuk diri sendiri plak. kalu xleh guna gak, pikul ajerlah notebook aku yg berat lebih dari tiga kilo nie. hahahhahaha.. citer wayang aku da nak start..so aku xleh continue celoteh aku. maybe esok aku sambung lagi ler... byeeeeee....

No comments:

Post a Comment