Thursday, April 22, 2010

fred ikan bakar, sandwich

Hari nie aku kurang sihat. ntah naper dari pagi asik bersin jer. rasa nak tercabut hidung pun ada. alhamdulillah keluar seme kekotoran dari hidung. mata pun mula berasa panas. aku rase cam nak demam. sampai jer kat ofis first thing adalah pakai sweater 2 lapis. pastu asik berulang ke toilet buang air. cam nak dehidrate badan aku rasa. minum air kuar balik. hari nie aku breakfast start ngan makan pisang montel yg beli semalam. sedap dan berkhasiat ngan panjang n besar mmg megenyangkan makan pisang. minum air agak byk harinie coz' aku rasa badan aku kurang air. sambil aku buat keje ofis, aku makan sandwich. bawak daripada umah, housemate aku rajin prepare food for us. roti bakar diapit ngan cheese plus tuna plus crab stick n mayo. mmg marvelous. thanks housemate.

lam aku terkial2 buat keje tu..dapat plak email suh attend meeting. pertama dahlah aku x ske meeting2 nie..kedua kat klj plak tu...ketiga ngan badan aku x baper sihat nie..tambahlah kurang minat aku nak pi. tapi aku gagahkan diri aku pi gak. kuar dari opis terus panas terik. huh...b4 masuk meeting singgah lu kat kedai ikan bakar fred. aku da agak tempat nie mmg penuh memanjang even time tu dah dekat kul 2 ptg. kedai nie laku gile. menu dia senang jer aku rasa, ikan bakar, kuah asam pedas n sambal. ikan bakar ada tiga jenis, ayam bakar, pastu ada sayur2 x baper jenis n nasi ayam. pastu ada sop2... tapi org punyalah ramai. lagi satu sedap kat kedai nie adalah air dia. berkaler2...mmg nampak sedap jer..sejuk jer mata memandang... harga makanan dia pun aku rasa ok. x baper mahal coz' depends ngan apa ko makan. aku makan berdua ngan staff aku nasi putih, ayam bakar, ikan pari, ais limau, air bandung, sayur x sampai pun rm20. but aku x sihat aku makan sket2 jer. lagipun nak elak mengantuk lam meeting kang. hahahahaha.

malam nie aku makan dimsum udang, buah2an jer. jap lagi sure aku kena minum susu lagi. harap2 aku dapat rehat secukupnya coz esok pagi aku ada meeting operation. plus esok ada byk sgt agenda dah aku commit. kalu x pi sure kena kutuk kaw2 punyalah. hahahahaha

No comments:

Post a Comment