Tuesday, April 20, 2010

oyster king n energy bar

Cam biasa da balik rumah time aku tulis blog hari nie. Pas abis keje hari nie pi mv utk sesi makan2. nak pi mv cam biasa jammed teruk2 dulu. pastu terus masuk a2 utk parking. perkara pertama dilakukan adalah pi makan kat oyster king. minggu sudah dah jengok2 area tempat makan nie. first time lalu..byk gak kedai makan area nie..tapi yg x halal punya pun byk. ada 4 kedai makan rasanya yg halal , kedai korea, italian express, sushi, n oyster king. aku order set fried oyster, woon chai kow n green tea. emi plak order fried oyster carrot, yam cake n cristal tea. bolehlah tahan harga x mahal rm9.80 each set. tapi x mengenyangkan langsung. pastu aku pi beli brg dapur kat jusco. beli buah paling byk aku rasa daripada pisang montel, mangga lily, seedless anggur,buah lai, buah pear n nangka manis. harap2 buah2 nie akan melegakan perut aku yg selalu sakit. ada promo energy bar hari nie. so beli lah dari 2 brand. even aku tak pernah makan energy bar nie... aku beli so aku x terasa lapar sgt. pastu beli oat 3 in 1 , so dat aku leh breakfast oat n x perlu susah payah keluar pagi tuk cari breakfast or bila takder saper nak ajak aku pi breakfast kat luar. hahahahahaha. pas da siap beli brg2 dapur..jln2 lagi...ada tengok habib jewel buat promo.. aku malas nak turun situ.. so turun pakai lift ke tkt bawah tuk makan yoo tiao lagik. bab rasa lapar. ahahaha.. asik makan jer aku nie.. camner lah x sakit perut.. makan yoo tiao satu batang n semangkuk bubur nasi. baru rasa lega sket makan. on da way nak balik umah plak.. radio langsung xder putar lagu2 menarik tapi da moment sampai jer kat umah...terus kuar lagu2 favourite aku rock kapak. geramnya.. x patut betul diowang nie.. rasa nak duk lam kete dgr..tapi takut kena marah plak kang.. hahahahaa.. baru pas makan nangka manis.. mmg manis n recommended..

No comments:

Post a Comment