Friday, April 30, 2010

puteri, basil, cinnabon

Hari nie aku pi keje lambat bab ada masalah ngan system. dari kul 6.30am aku online sampailah 8.30am baru terkial2 siap. breakfast kat puteri ngan member . cam biasa favourite breakfast: roti canai, sardin + kuah, air barli. x berapa mengenyangkan coz' aku x minum susu hari nie, plus pisang pun aku x makan. x sempat coz' tadi da lambat sgt.

lunch aku pi basil. restoran thai kat area bangsar village. restoran nie menyediakan masakan thai yg sedap2...plus pedas2 belaka. seme masakan dia ada buh cili api/padi. aku order mee hoom tomyam seafood. adalah haiwan2 seperti sotong, udang,ikan or apatah lagi aku x pasan. minum air mangga adalah heaven. hahahahahahaha..

on da way balik ke ofis sempat lagi aku singgah beli cinnabon. beli perisa blueberry, perisa asli n pecannut. hari nie ada tetamu nak dtg so bolehlah kasik diowang makan benda nie sekali. takyah sesusah kuar beli kueh nanti. cinnabon nie macam ala2 auntie anne kalu saper pernah makan. sedap n manis2 sket.. tapi bab ada perasa kayu-manis tu..so baunya...pergh..harum giler... best...bolehlah korang try gak food nie nanti...

No comments:

Post a Comment