Monday, April 19, 2010

keje...keje..keje...

Dah balik dari ofis time nie. Hari nie bermula lebaran baru pas abis kursus semalam. Aku cuba yg terbaik utk meneruskan rutin hidupku iaitu keja. biar camner payah or susah or org complant teruk2 hari ne..aku still lagi boleh cool. cuba mengadaptasi apa yg dipelajari semasa kursus. mental warrior lah katakan... hahahahahaha.. dari pagi sampai petang aku bersabar n terus bersabar. seme email dijawab dalam bahasa n gaya yg sempoi. tiada lagi perasaan amarah menyelubungi diri ini. Bila balik rumah sambung buat report pun rasa masih ok lagik. Dah makan keropok lekor kegemaran dari cherating lagilah meriah hidup. Pasnih nak prepare pi ngaji plak. hopefully niat baik aku akan dpt diteruskan sebelum hayatku berakhir. Aku ingin sekali khatam quran. umur da dekat 40. at least ada gak lah kesedaran dalam diri nie. Pasnih kalu aku berjaya, mungkin aku leh tanam cita2 baru iaitu mengerjakan haji plak. Dah pi umrah time umur aku 36 tahun. So patutnya aku bertambah baik lagi tingkah laku, kurangkan sikap amarah yg tertanam dalam diri selama 37 tahun nie. berkelakuan lagi baik adalah cita2 aku sebelum menutup mata ini. Moga2 doa ku diperkenankan Tuhan Yg Maha Esa.

No comments:

Post a Comment