Sunday, April 25, 2010

The Losers

Aku baru balik umah pas tgk citer the losers. very good movie or lebih tepat lagi moral of the story. askar mmg berjiwa kental dan semangat setiakawan n patuh pada arahan yg amat tinggi. aku salute abis ngan aktor2 termasuk heroin citer nie. penuh aksi2 yg aku ske. sharp shooter or penembak tepat mmg gila terror. very cool outside but inside pergh.... terror giler.. lain2 pun bagus..especially heroin yg xde unsur2 seksi langsung tapi berjaya mengeluarkan aura seorang wanita yg kental lagi berani. bukan calang2 seh boleh buat adegan2 aksi lam citer nie aku rasa. cam x nampak camera trick or pakai stunt man langsung. disamping unsur2 aksi yg menarik xlupa gak arr ada unsur2 ceria/kelakar lam citeer nie. lupa nak stori aku dapat 2 tiket free utk citer IP Man yg start dari 29hb april 2010. citer aksi kungfu cina.. aku mmg ske tengok citer2 aksi yg x melampau. nampak logik n very brave. jgnlah terlampau2 sgt..sampai nampak x logik.

so pasnih bolehlah aku buat ulasan utk movie yg aku tgk. ada byk lagi catatan aku nak buat pasnih. aku nak belajar ambik gambar n download kat sini plak. pastu baru belajar buat benda2 lain plak. tetapkan semangat utk belajar coz' belajar xkan habis sampai bila2 setinggi mana anda pergi. hehehehehe.....

No comments:

Post a Comment