Thursday, April 29, 2010

tgi,jantzen,redbox

Harinie aku celebrate besday member. Start dari saloon jantzen. berjam2 diowang nie seme buat rambut, potong rambut, treatment. lawa2 semenya biler da potong. hehehee... sambil2 tu aku da pi buat reservation kat tgi. ada yg pi beli hadiah. seterusnya acara diteruskan ngan makan2 kat tgi. bayangkan ada 8 org order yg benda x sama. padat perut aku ngan food kat sini. tapi acara paling grand mestilah bila org2 tgi dtg buat suprise kat member aku nie. mmg kelakar maut punyalah. siap besday gal kena berdiri atas chair, kasik speech, tiup lilin dari jauh, kitowang mmg ske giler bab2 nie. memula nampak cam x suprise coz' time aku sampai ngan besday gal, dia dah nampak ada org lain celebrate dulu..... tapi x semeriah mana. yg kitowang nyer mmg meriah habis. maybe coz' tak ramai customer kat tgi ne.. satu lagi tengok kitowang yg cam budak2 nie kut.. hahahahahahaha

pas abis tgi sambung kat redbox plak. sesi melalak2... tengah2 melalak tu..tetiba ada staff redbox masuk bawa kek...wahh....bestnya... tetiba kuar lagu happy besday sekali kat screen karoks tu.. mmg happening diowang nie arrange... last skali acara kasik hadiah. aku gerenti besday gal mesti happy punyalah. aku pun happy gak utk member2 aku seme2 nie. korang mmg sporting n baik2 belaka. Thanks to everybody for make things great. Nanti kite leh buat lagik tuk org lain gak. hahahahaha....

Habis event aku pi jumpa osmet aku..dia beli baju kat ms read... aku pun xlama lagik sure kena beli gak baju kat sini. sesuia ngan bdn aku yg besar nie. hahahaha.. kitowang dinner kat sushi king. bab aku da penat giler so makan pun sket2 jer.. balik mandi zzzzzzzz terus. so pagi nie baru nak post citer semalam... hehehehehe

No comments:

Post a Comment