Monday, April 26, 2010

Selamat tinggal dunia mukabuku

Hari nie aku ambik keputusan utk tinggalkan dunia mukabuku. Aku lakukan atas beberapa sebab yg tersendiri. Tak payah aku rase nak terangkan secara detail naper aku tinggalkan. Bukan sedikit kenangan, pengalaman, kawan2 baru yg aku dpt dari dunia nie. Malah kawan2 lama yg dah bertahun aku x jumpa pun leh kenal thru dunia nie. Terima kasih dunia mukabuku. Aku akan sentiasa merinduimu. Sekali sekala aku pasti akan masuk utk menjenguk dunia mukabuku nie.

Bila aku mengambil keputusan nie, bermakna aku akan menumpukan sepenuh perhatian aku terhadap dunia blog aku nie. Mungkin aku da jumpa sesuatu yg menarik minat aku tuk belajar benda baru. Selain tu aku leh mengembangkan bakat menulis aku semula yg terpadam bertahun2 lamanya. Aku akui bila aku menulis dalam blog aku lebih byk idea n dunia mukabuku terlalu terhad ruangnya. Aku rasa terkongkong, aku asik main game, buat ladang..sampai satu tahap.. otak aku jadi tepu. Aku xleh nak pk langsung. Harap kawan2 aku akan paham situasi aku nie. Semoga kita akan selalu berhubungan melalui media lain cam ym,google,blog,skype. Apatah lagi nanti media yg akan ada dalam dunia maya nie.


Untuk kawan2 ku, sebarang cadangan n komen bolehlah kasik. Aku pun baru belajar buat blog nie. Bimbingan kalian didahului ngan ucapan trimas. Kalau kutukan pun aku kena terima ngan hati terbuka coz' hanya kawan2 yg benar sahaja berani menegur kita secara berdepan. Bukan nyer belakang cakap lain, depan ckp lain. Aku merasa bangga menjadi sebahagian dari dunia nie.. Mungkin pada sesetengah org aku kira kebelakang, tapi aku x malu tuk mengaku aku baru belajar tentang dunia nie.

Aku ingin menjadi seperti burung yg terbang bebas, jinak2 merpati, dekat boleh, sentuh jauh sekali. hahahahahahahaa...

2 comments:

  1. em my opinion, FB still important if u want to promote ur blog. since nowadays most of people have FB. Its the best way to update with ur frend also at the same time strengthen ur networking. just my opinion.

    ReplyDelete
  2. boring gak lelame men FB kan... same laaa i ni...makin boring...i xkisah nk promote blog i or not... janji i bole taip n taip tiap ape yg i nk ckp...mcm i bt inside my blog...mcm syok sendirik lak aku!!....huhahahahaha

    ReplyDelete