Wednesday, April 21, 2010

Seminar TMWiKi - Pullman Putrajaya

Hari nie satu hari suntuk aku attend seminar tmwifi kat pullman putrajaya. tempat yg cantik, indah, makanan yg best2 jer dihidangkan, group pun xramai x sampai 100 org pun. seminar nie well organized. cuma pagi2 ada 2 speaker kasik ceramah yg boleh buat org tido aku rasa. nasib baik speaker kedua tu ada buat soal-jawab kasik hadiah. meriahlah sket bunyi2 soklan. aku plak rasa nak mengantuk time dekat kul 12 lebih tu. pastu nasib baik break for lunch. macam2 benda aku tengok ada. food look delicious semenya. so aku ambik salmon salad, grill chicken salad, serba sikit n thousand island n mayonis . pastu makan nasi dua sudu ngan ayam kurma, beef masak apatah..lembut jer daging.. sotong 3 ketul, gulai dalca n terung beberapa ketul . last skali ambik baby carrot. manis jer baby carrot. seme tu aku ambik sket2 jer coz' rasa penuh sgt rasanya perut. terlupa plak..sebelum tu ada tea break pagi..aku makan 4 ketul popia, 2 apatah lagi 2 ketul n kue teow sket.. air jus mangga..pergh..rasa nak meletup2 perut aku pastu.. ahahahahahaa.. sambung lagi petang ada lagi discussion. kul 4 break minum lagi..aku makan 2 biji roti jala n pecal. ada ke patut diowang da makan dulu. tinggalkan sengkuang,karot n tauhu jer. yg lain2 telur rebus, kentang, crab stick seme da licin diowang makan. tapi takper.. aku makan seadanya bab perut aku pun da padat giler time tuh. minum jus jambu plak. pergh lega giler. nie yg best pasal pi seminar tempat yg best2 nie. lupa plak nak citer pasal benda yg aku seminar nie. TMWIKI nie sebenarnya lebih kurang cam WiKiPedia yg ada tuh. cuma nie cuma boleh access dari intra tm jer n information about tm gak lar kut. hahahaha.. bab discussion polisi utk tmwiki nie paling lembab skali. at last habislah gak. then last skali ada majlis kasik hadiah n lucky draw. cam biasa tuah x memihak pada aku. member aku dapat lucky draw n hadiah ipod. tahniah.... on da way nak kuar dari tempat seminar aku ada baca satu artikel . nanti aku komen lam post lain plak. carik parking adalah nightmare bagi aku. carik2 selalu x jumpa kalu x ambik gambar n kalu aku x kuar tempat yg sama. nasib baik member aku cari sama2 baru jumpa kete aku. hahahahaha..trimas kat member aku. kalu aku sesorang ntah camner lar jadiknya. hahahahahhahaha....

No comments:

Post a Comment