Tuesday, February 8, 2011

Ayam Bakar n Salad

Pagi2 aku dikejutkan dgn call. then aku plak kena call org sana sini... pagi2 tuh.. tapi dah biase so rasenya cam zombie yet still aku leh berpk dgn waras lagik. tido bangun tido bangun buat aku betul2 rase pening.

dah ler aku kena attend meeting pagi nie. xsempat nak breakfast pun coz' aku dah memang bangun lambat. lepas jer meeting aku terus gi makan. sembang2 ngan kawan2 lama menyejukkan ati aku. rase ler meriah sket kehidupan bila masing2 bercerita tentang kehidupan masing2. huhuhuhuhu...

elok2 jer aku sampai kat opis aku. sempat sambung buat report sampai siap.. tetiba aku mendapat call yg mengatakan aku kena attend meeting. lagik sekali aku kena berkemas2 gi menara. means 2 kali gi meeting kat menara, betul2 membazir aku bayar parking 2 kali. bukan murah plak tuh. hehehehehe....

balik umah aku terus xbermaya, aku lena kat atas couch jer. x mandi, salin baju n suar jer terus lelap. lama giler aku tido. tau2 dah kul 9 lebih. apalagik terus jer arr dinner coz' osmet aku dah siap masak ayam bakar n salad. potong buah lagik tuh.

thanks to osmet coz' prepare dinner malam nie. sedap2 tul.. coz' ayam bakar makan ngan sauce bbq caesar salad. cukuplah tuh... lagipun dah agak lewat malam makan nie. baru rase selesa sket perut biler dah berisi. hehehehe..

pasnih bolehlah layan tv n jengok2 system...layan fb.. huhuhuhuhu........

No comments:

Post a Comment