Tuesday, February 8, 2011

Unexpected happen..

Hari yg baik bermula pada hari isnin setelah bercuti panjang almost seminggu aku rase sebabkan CNY. Happy Chinese New Year lagik sekali pada seme yg menyambutnya xkira dimana jua anda berada. Happy Holidays too....

Cam biase aku agak busy pada hari nie sebab nak kejar dateline report monthly.. sampai xkuar gi lunch pun. mengadap data2 report nie boleh buat jadik kenyang tau nak nak plak kalu figure menjunam jatuh. huhuhuhu. abis arr aku kalu report x bagus. hehehehe..

petang plak aku xleh nak sambung buat report coz' kena tunggu gak dari org lain plak. so aku melangut lar plak.. adoi.. da semangat2 nie.. alih2 kena sesi menunggu.. apa nak buat... kita keje berpasukan... apa yg penting.. kerjasama... hahahahaha..

abis keje sempat lagik gi mv beli brg2 dapur. kali nie tukar menu xbeli lagik macam2 air.. sebaliknya beli salad yg byk, tomato, cendawan kering, cendawan tin, kacang kuda lam tin, green pea, baked bean, buah2an.. then beli drumstick n thigh ayam.. lain2 toiletries tu biase arrr..

dinner makan kat popeye's. bolehlah tahan, sorang seketul ayam goreng with side dishes. ada scone sebiji.. xbaper sedap. tapi kalu lapar bolehlah makan. then aku makan sushi yg beli kat jj lagik. kira kenyang arrr.. xleh makan bebanyak coz' nanti malam aku ada game badminton..

memandangkan cuti panjang cny, aku tgk byk brg2 xder. haishhhhh.. kena gi lagik beli nanti nie.. aku nak jadik vegetation ala2 plak. dah penat minum berjenis2 air.. tgk kesihatan aku makin teruk plak. manalah tau.. biler jadik vegetarion nie.. kesihatan aku makin pulih.. huhuhuhu...

malam aku ada game badminton ngan member. tempah court 2jam tuh. huhuhuhu.. lam sejam setengah jer main.. coz' penat nak mampus main 4 org. rase sakit2 badan..dah lamer x exercise lar katakan.. nak angkat tangan pastu pun terasa sakit.

selesai sesi badminton gi lepak kat kedai mamak berdekatan minum air jus. air panas lagik minum. dahaga giler. kalu nak harap air lam umah alamat minum air kosong jer arr. hahahaha..

sempat lagik bincang pasal nak tgk konsert wing. huhuhuhu.. ramai gak nak tgk. aku dah ada 7 org x termasuk aku yg dah bayar. by end this week, rasanya lagik ramai org aku leh dpt. so seronok tgk konsert kat IB ramai2 nie. bestttt.....

almost midnite.. aku mendapat perkhabaran yg x disangka2.. rasa nak pengsan pun ader.. speechless aku dibuatnya. nak nangis rasenya xder air mata nak kuar. hadapilah segalanya dgn hati yg tenang dan waras. insyaAllah.. dgn kudrat yg ader, akan diselesaikan sebaik mungkin sepanjang malam sampai pagi nanti... amin.....

No comments:

Post a Comment