Sunday, February 6, 2011

Happy Besday Zaqwan...

Not much activiti hari nie buat. preparation for besday zaqwan. cam biase mesti start ngan pasang decoration yg kitowang da beli harituh kat kl. tiup2 belon nie mmg selalu aku buat kat mana2 besday budak2 pun. hahahaha.. sampai ada belon yg pecah dibuatnya biler tiup terlampau besar sgt. hehehehe...

masak2 semenya osmet aku buat bersama mak dia. aku tukang tgk, merasa n makan2 biler ada yg da siap. byk gak food diowang prepare, spageti bolognese, ayam goreng, nugget, mini sosej, nasi goreng cina, dadih, air oren. eloklah tuk kanak2 so dat xpedas, seme org boleh makan ngan happy. hehehehe...

celebration start kul 5pm. tetamu pun dtg on time, xder lar yg dtg lambat sgt. budak besday mesti ske dpt hadiah macam2 dari seme org. aku tumpang gembira gak arr even aku xder anak. cam meriah. aku xpernah celebrate besday time kanak2 seingat aku,so betapa bertuahnya budak2 skang nie. kecik2 dah ada org celebrate besday.. dah besar nanti entah arr.. ingat kat kitowang nie ke x.. hahahahaha...

maybe next time boleh buat besday kat tempat2 cam kfc or mcd. lagi meriah kut kalu ader ramai kanak2 yg ada. teringat celebrate besday member kat mcd dulu. mmg kelakar biler budak2 'dewasa' yg main game kanak2 nie. hahahahaha... now seme da kahwin.. dah ada anak pun.. sure xleh lupa kenangan2 nie....

arinie kena tido awal. aku plan nak bertolak awal esok pagi. taktau ler baper awal nak balik.. dgr2 cam stuck lam jammed teruk2 jer seme org balik ke kl. harap2 aku x termasuk lam golongan2 makan roti n jam nanti. hahahahahhha....

No comments:

Post a Comment