Tuesday, February 1, 2011

Pizza Hut new menu

Isnin.. sesuatu berlaku.. huhuhu.. aku marah staff.. menyebabkan seme org kecut perut. xberani nak tegur aku.. dah ler aku kena buat evaluation lagik tuk diowang2 nie.. marah2 plak.. da abis mengucap aku rase. tapi still xleh control kemarahan aku yg membuak2 nie..harap2 akan ada perubahan sikap.. else.. pk lah sendiri...

lunch aku kuar gi makan kat luar. nasi suku, ikan goreng, kuah asam pedas, sayur bayam. then tapau beli keledek jari n kepok lekor. kasik cool down myself. barulah boleh berfikir secara waras. else abis arr aku ... hahahaha...

malam osmet aku banjer aku makan pizza. nie promo pizza baru. amatlah menarik tgk kat menu.. pizza bentuk duit cina yg lama2 tu.. ada bentuk 4 segi kat tengah2, warna keemasan.. topping yg menarik.. etc...

malangnya biler pizza yg diorder dah dpt.. tak seperti yg aku tengok lam menu. warna cam x menarik langsung. pucat jer rupa piza nie. nasib rasa best. aku ada ambik gambar perbezaan pizza nie. makan pizza nie pun x abis. so tapau jer nanti2 boleh makan lagik. nanti biler senang2 aku upload. out of expectation.. huhuhuhu...

selain tu ada promosi bebola ayam 50%. order yg ada perasa masala.. dah dekat 1/2 jam menunggu.. baru nak ckp.. masala da abis. yg tinggal cuma perisa sos , so xder choice ambik jer arr. bolehlah tahan rasanya.. x terabis pun.. side order lain makan mushroom soup, garlic bread n chicken wing seketul sorang. huhuhuhu.. burrrrppp.. kenyang...

seterusnya kitowang gi beli brg2 tuk besday anak sedara osmet aku. daripada hadiah, perhiasan besday cam belon, tulisan2 tuh, then food nak masak spageti, sos, bebola daging, daging hancur, etc.. xleh beli byk2 sgt.. nanti x larat nak bawa naik kerumah.. hahahahhaaha..

malam kena tido awal. esok ader trip journey.. so esok citer.. hahahaahahaha...

No comments:

Post a Comment