Tuesday, February 1, 2011

Ahad yg nyaman..

Alhamdulillah.. ari xder masalah apa2 kat system. so aku leh relaks2.. hujan plak turun x berhenti2.. niat dihati nak kuar diteruskan jugak. destinasi adalah umah mak.. hehehehe...

balik umah mak adalah aktiviti rutin yg selalu dibuat. kali nie aku sampai da dekat tengahari. so mak mula sibuk suh aku makan itu ini. memula mak kupaskan buah mangga. sambil bersembang2 makan buah mangga mmg sedap. manis plak tu buah nie. dapatlah makan 2 biji mangga siam... beli 2 hari lepas aku rase..

then mak masak nasi lauk ayam kicap dgn daun ketumbar. ayam bahagian kepak n world cup jer. makan ngan nasi panas2 huhuhuhu.. selera sungguh aku makan. dah lamer x makan masakan mak.. selalu kalu balik pun makan kat luar jer. byk gak aku makan.. abis arr diet aku.. hahahahahaha...

petang2 sket mak goreng keledek kegemaran aku.. keledek jari. senang jer.. kupas jer keledek.. then potong halus2 cam jari2 org .. then goreng ngan tepung gandum. buat lam seberkas2 kayu.. so nampak comel jer. aku mmg favourite makan keledek jari nie. kalu jenis keping bulat2 tu..kurang digemari.. hahahahaha...

lagik kuar ngan mak plan nak gi carik remote astro. aku rase cam sebulan sekali mak beli remote nie. memanjang jer rosak. aku pun pelik. aku nyer remote satu tuh jer dari mula sampai sekarang. mak kata byk tangan..tapi takkan diowang nie selalu baling2.. jatuh.. rosak..

plan nak gi jj or econsave, tapi takder parking, so terus jer pi kat c4 btho. ramai gak org kat sini. hujan lagik plak. agak lebat.. x henti2 dari siang tadi. pas pusing2 cari remote.. then beli bateri sekali..

sempat lagik tuh singgah kat kfc. aku mmg xlarat makan. so tapau jer.. duduk2 borak ngan mak sambil makan cheezy wedges.. favourite mak.. aku tumpang arr sekaki.. hahahaha..

dah malam aku balik umah.. hujan masih lagik x berhenti. x lebat sgt pun.. renyai2 jer.. sejuk arrr malam nie.. hahahaha.. osmet aku pun lum balik dari kg lagik.. so terus arr main pool n tgk tv jer malam nie..

No comments:

Post a Comment