Saturday, January 29, 2011

minggu yg ceria?duka?sebak?

HUjung minggu yg panjang bagi aku. seawal pagi aku da dpt msg berjela2 pasal system. daripada apps sampailah kepada online system. apalah gunanya ada staff yg di train bagus2... jaga elok2.. tapi mengecewakan aku. mmg aku betul2 kecewa ari nie.... cuba bersabar tapi pertimbangan aku hilang. nasib user bersimpati ngan aku.. else taktau lar nak ckp apa... dugaan betul aku rase...

aku dah bangun seawal mungkin. start mengemas apa yg patut2.. so nampak clear sket umah nie.. hehehehe.. then main pool 3 round for training. ada member ajak main nanti. kalu kalah malulah kan.. hahahaaha..

petang sket aku gi kenduri umah member ngan member gak. belasah makan meehoon n nasi himpit. x ingat2 makan punya. aahahaa. lupa kejap lagik nak main badminton. nasib direction gi umah member aku senang jer, so xder lar sesat barat. member aku leh tertinggal hp kat umah kenduri, nasib xder saper rembat. else abis arrr hahahahaha..

main badminton kat umah kali nie. dah berbeza sket coz' register kat guard blok B jer. seme da buka so appointment aku dpt kul 7pm. time2 lain seme dah penuh org booking. huhuhuhu.. nasib baik ada lagi slot..else melopong arr member dtg jauh2 nak main badminton x dpt. tapi diowang pakai satu court jer. sebelah lagi kosong.

so kitowang belasah main kat court lagik satu. sejam setengah. berpeluh2 lencun aku dibuatnya. nak pengsan pun ader.. tercungap2 x cukup nafas. 3 kali aku kuar/break dari game. tapi seme game nie aku menang.. jgn memain.. 5 game direct tuh... hahahahahaha. eloklah dah makan byk2 petang tadi.. now kuarkan peluh2 plak...

abis game gi minum air kat kedai dekat2 area umah nie jer. aku xlarat nak buat2 air. minum kedai lagi cepat dpt. nak makan dah x terdaya, kalu malam2 nanti lapar, aku makan jer arr apa yg ader. hehehee.. xlarat nak type lagik... idea da blok.. aku nak pi bersiram plak.. tgk tv.. rest secukupnya.. n zzzZZzzzz...

No comments:

Post a Comment