Wednesday, January 26, 2011

Domino's pizza n HD baru...

AKu x byk mase nak update blog. so update seringkas2 ok lar tuh.. ahahahaha...

Nie tuk hari isnin.. xder byk aktiviti nak share sesamer..

separuh hari masa aku terbuang coz' org teknikal sapura dtg reformat hd baru aku. 160G tuh.. ehehehehe.. nak kena copy dulu data2 lam hd lama.. then reformat hd baru ngan window nt, ms office, etc... adalah lebih 6 jam tuh... hehehehe..

then ada problem plak biler hd lama aku ada virus besar besaran. abis mamat tu punya hd pun kena virus teruk2.. hahahahahaha.. yg make it worst biler dia kena pasang pirate windows.. bahaya tuh... tapi dia janji nak datang semula tuk masukkan yg original punya.

osmet aku bawa balik pizza domino's n kfc. byk giler tuh... siap ada lagi bebola sotong kegemaran aku.. hahahaha.. aku makan 2 keping pizza, bebola 3 biji. kenyang tuh.. yg lain aku bawa gi opis esok..buat breakfast n lunch.. hahahaha...

osmet aku citer dia beli 5 keping pizza sedang, ayam kecik2 16 ketul, jejari roti.. seme skali lam rm100. murah tuh.. aku plan nak beli gak nanti biler buat makan2 jamuan operation nanti.. senang.. hahahahaha....

No comments:

Post a Comment