Thursday, January 13, 2011

Makan lagi...amway....

Hari nie hari makan2 aku rase. walaupun aku sibuk sepanjang hari nie.. sempat lagik tu ada staff buat kenduri. so aku dpt ler 2 jenis food.. satu lauk nasi putih which consist of nasi putih, ayam kampung goreng, ayam kari, sayur bendi goreng, sayur goreng... mmg marvelous.. sedap n lazat cam biase.. so saper2 nak makan kat Menara TM tkt3, fully recommened makan kat kedai no1 masakan melaka nie..

especially ayam goreng kampung.. mmg sedap..rangup.. garing..masak.. x terlampau lembik ayam.. cam ayam bandar.. liat2 sikit.. aku mmg favourite makan ayam kampung goreng nie.. hahahahha..

lagi satu food aku dpt adalah nasi beriani with ayam goreng rempah, dalca, kuah ayam, acar timun. since aku da makan ayam kampung tadi.. so yg nasi beriani nie aku bawa balik. makan berdua ngan osmet aku coz' mmg byk giler nasi beriani nie. sedap n marvelous campur ngan kuah kari ayam dari nasi putih tadi.. habis.. ahahahaha...

Petang sket.. aku ikut osmet gi jumpa org amway. osmet aku nak join amway coz' nak beli product artistry n vitamin. so sembang2 lebih kurang ngan org amway nie.. buat aku terpikir... bukan mudah nak jadik dealer.. tapi diowang dah join lebih 28 tahun.. wowwww.. satu tempoh yg lama tuh.. sure expert giler..

diowang dtg dari jauh gak. belah2 puchong sana.. maybe pasnih mesti kena gi kat tempat diowang, dengar explaination berjela2 pasal produk, pasal bisness etc.. nasib coz' mase agak terhad so takder lar aku kena teruk dengar benda2 yg aku xmo dengar kan.. hahahaha..

very good experience sometime.. dengar ceramah org sales nie.. kalu teringin nak buat bisnes, amway adalah salah satu produk yg baik tuk bermula. product2 yg bagus.. based on experience org lain.. jadik aku pun nak cuba makan especially vitamin2 yg nampak menarik pada pandangan mata aku nie.. hehehehe...

malam nie aku abiskan dengan baca katalog2 amway yg agak byk nie. ada lebih daripada 500 produk yg kita boleh guna. so apa tunggu lagik.. stop ler menulis.. startlah membaca.. selamat membaca.... hahahahahaha

No comments:

Post a Comment