Friday, January 7, 2011

Sandwich

Aktiviti berjalan seperti biase.. aku beli breakfast mee hoon ngan ayam rendang. rasa sedap makan... cume biler berminyak agak lemah sket nak menelannya.. lelebih kalu pedas... so boleh tampung sampai ke waktu lunch nanti...

lunch plak aku makan energy bar seketul.. ini makan akan tahan sampai kul 5pm.. kalu rase lapar lagik.. aku ader oat crunch.. bolehlah makan tuk alas perut.. huhuhu.. selebihnya minum air kosong byk2 sket.. so rase sakit tekak aku jadik kurang.. else rase cam bengkak jer kat dlm nie.. nak menelan pun susah...

dinner makan sandwich roti breakthru.. with cheese.. n salami.. osmet aku beli ada 3 jenis salami.. chicken with cheese, normal n satu lagik tu aku x ingat apantah.. hahahahaha.. kenyang makan sandwich nie.. lelebih kalu letak tomato n salad. nanti beli benda2 nie makan selera lar byk nanti.. hahhaahaha..

xder yg menarik aku tgk hari nie.. tgk movie astro boy... ttg seorang ayah yg kematian anaknya.. memasukkan teras cam jantung palsu dlm mayat anak dia.. then hidup plak menjadi robot.. citer yg agak menyentuh naluri ... sedih pun ader.. suka pun ader.. nilai2 murni diterapkan.. lam channel disney rasanya movie nie.. sesuai sekali tuk bebudak n mak ayah menontonnya... hehehe...

aku pk2 apa nak buat weekend nie.. cam berjela2 plak list biler dah pk tuh.. nantilah...tunggu esok2 weekend.. jadik ke x apa plan2 yg da dirancang tuh.. huhuhuhuh.. selamat malam...

No comments:

Post a Comment